۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۲۸۷۳
انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۲

عجیب‌ترین نتیجه انتخابات شوراها؛ یکی بودن فامیلی همه برگزیدگان شورای شهر

بنا بر اعلام فرمانداری شهرستان شوش، ناصرسرخه با 800رای،رحیم سرخه با 652رای،سلمان سرخه با 619رای ،کامل سرخه با 504رای و رحیم سرخی با 388رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر فتح المبین انتخاب شده اند.
اعضای اصلی یکی از شوراهای شهر، شهرستان شوش همه از نام خانوادگی یکسانی برخوردارند.

سایت زندگی نیوز نوشت: بنا بر اعلام فرمانداری شهرستان شوش، ناصرسرخه با 800رای،رحیم سرخه با 652رای،سلمان سرخه با 619رای ،کامل سرخه با 504رای و رحیم سرخی با 388رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر فتح المبین انتخاب شده اند.

همه اعضای شورای شهر فتح المبین از فامیلی سرخه برخوردارند و صرفا نفر آخر، فامیلی «سرخی» برخوردار است که البته این موضوع هم می تواند برای ایجاد تفاوت با نفر دوم باشد که اسم کوچک وی هم رحیم است.

شهر فتح المبین که پیش از این نامش شهر سرخه (صرخه) بود و سپس تغییر نام پیدا کرد از توابع بخش فتح المبین و شهر شوش در استان خوزستان است و تمامی ساکنان آن از مردم عرب خوزستان هستند.

این شهر به دلیل مجاورتش با یادمان شهدای عملیات فتح‌المبین، فتح‌المبین نام گفته است.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان