۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۳۳۳۹
انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۲

ورود اتوبوس های جدید دوکابین به پایتخت

وی افزود: اتوبوس های جدید دوکابین مانند اتوبوس های قبلی، از استاندارد های روز دنیا برخوردار بوده و سیستم های ایمنی، سرمایشی، گرمایشی و... مناسبی دارند.
مهر: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: نخستین سری از اتوبوس های جدید دوکابین هفته آینده وارد پایتخت خواهند شد.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: از روز پنج شنبه نخستین سری از اتوبوس های جدید دوکابین به سمت تهران حرکت می کنند که امید است از هفته آینده شاهد ورود این اتوبوس ها به پایتخت و ناوگان اتوبوسرانی باشیم.

وی ادامه داد: 300 دستگاه اتوبوس دوکابین که هزینه های آن 100 درصد توسط شهرداری تهران پرداخت شده، هم اکنون در حال ترخیص از گمرک هستند که به مرور و تا پایان ماه این اتوبوس ها به سمت تهران حمل و وارد ناوگان خواهند شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تصریح کرد: با ورود 300 دستگاه اتوبوس جدید دوکابین به ناوگان، روزانه بیش از 400 هزار نفر به ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تهران و حومه افزوده می شود و می توانیم خدمات رسانی بهتر و گسترده تری به شهروندان تهرانی داشته باشیم.

وی افزود: اتوبوس های جدید دوکابین مانند اتوبوس های قبلی، از استاندارد های روز دنیا برخوردار بوده و سیستم های ایمنی، سرمایشی، گرمایشی و... مناسبی دارند.

سنندجی با بیان اینکه این اتوبوس ها به محض رسیدن به تهران و انجام سرویس  وارد خطوط BRT می شوند، گفت:خوشبختانه شبکه اتوبوسرانی تندرو تهران عملاً به یکی از مدرن ترین سامانه های اتوبوسرانی دنیا تبدیل شده است.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم