۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۳۳۸۰
انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۲

بی‌میلی AMD به رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند

از زمانی که گوشی‌های هوشمند روی کار آمده‌اند، این شرکت هیچ تصمیمی برای ورود به بازار آن‌ها نگرفته است و قصد ندارد در این زمینه فعالیتی انجام دهد.
شرکت AMD اعلام کرده است که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند یک پتانسیل قابل ملاحظه برای کسب درآمد محسوب می‌شود. اما اینتل وارد آن شده است، چندان راحت نیست که با چنین شرایطی به رقابت با شرکت ARM پرداخت.

به گزارش فارس به نقل از ماکسیمم‌پی‌سی‌، تقریبا می‌توان گفت هفته‌ای نیست که یک گوشی هوشمند جدید به بازار معرفی نشود و مدل‌های جدید بزرگتر و پیشرفته‌تر از قبلی به دست کاربران نرسند. پایین آمدن قیمت گوشی‌های هوشمند در کنار پیشرفت فناوری‌های مربوط به آن باعث شده است تا این دستگاه‌ها امروزه به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای الکترونیکی برای کاربران تبدیل شوند. اما همه این اتفاقات به آن معنی نخواهد بود که شرکت بزرگ AMD هم قصد ورود به این بازار را دارد تا با شرکت ARM به عنوان بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی و دیگر رقبا از جمله Nvidia، کوالکام و اینتل رقابت کند.

"لیزا سو"(Lisa Su) مدیر واحد تجارت جهانی در شرکت AMD در این خصوص توضیح داد: «ما قصد داریم نقش خود را در دنیای ریزپردازنده‌ها توسعه دهیم و طراحی این محصولات و قابلیت‌های گرافیکی آن‌ها را ارتقا دهیم. بازی‌های رایانه‌ای مهم‌ترین هدف شرکت AMD محسوب می‌شوند. ما به فضاهایی می‌نگریم که باعث ایجاد تفاوت در بازار می‌شوند و بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند این تفاوت را به وجود آورند».

او در ادامه گفت که AMD همواره بر فرصت‌های اصلی خود تمرکز داشته است و به‌خصوص در بازار رایانه‌های شخصی سنتی این فرصت‌های را به خوبی یافته و در آن‌ها ایفای نقش کرده است. اما از زمانی که گوشی‌های هوشمند روی کار آمده‌اند، این شرکت هیچ تصمیمی برای ورود به بازار آن‌ها نگرفته است و قصد ندارد در این زمینه فعالیتی انجام دهد.

شرکت AMD اعلام کرده است که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند یک پتانسیل قابل ملاحظه برای کسب درآمد محسوب می‌شود. اما با توجه به اینکه اینتل برای ورود به آن اقدام کرده است، چندان راحت نیست که با چنین شرایطی به رقابت با شرکت ARM پرداخت.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر