۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۳۴۶۴

کامبوزیا کارش تمام است!

عصر ایران - از پاسخ عجیب و توهین‌آمیز محمدجعفر کامبوزیا به علی دایی، آن هم در بدو ورود وی به هیات مدیره پرسپولیس، هر بویی به مشام پرسپولیسی‌ها می‌رسد جز بوی خیر!

قصه از این قرار است که محمدجعفر کامبوزیا، در واکنش به حمایت‌های اخیر دایی از محمد رویانیان، بازیکنان و کادر فنی را موظف به سکوت در قبال تغییرات مدیریتی پرسپولیس دانست. علی دایی هم اعلام کرد که حرفهای او برای تامین خیر و صلاح پرسپولیس بوده است و او اصلاً "این آقا" (کامبوزیا) را نمی‌شناسد.

صبح امروز (چهارشنبه) کامبوزیا دوباره به دایی واکنش نشان داد و گفت دایی را در حد و اندازه‌ای نمی‌داند که بخواهد جوابش را بدهد!

بگو مگوی دایی و کامبوزیا، با توجه به شخصیت سرسخت و جنگجوی علی دایی، نویدبخش روزهای چندان خوشی برای جناب کامبوزیا در باشگاه پرسپولیس نیست.

علی دایی از همان زمانی که مهاجم موثر تیم مایلی کهن بود، نشان داده است که اگر با کسی از در مخالفت و خصومت درآید، روزهای بدی در انتظار اوست! او در سال 1376 با مایلی کهن و مصطفوی چپ افتاد و با مخالفت سرسختانه‌اش با این دو نفر، در برکناری آنها از مربیگری تیم ملی و ریاست فدراسیون فوتبال، نقش معنوی قابل توجهی داشت.

دایی بعدها با کسان دیگری هم از در تقابل آشکار و پنهان درآمد و با توجه به نفوذ و اعتبارش در فوتبال ایران، موقعیت همگی آنها را در این فوتبال تضعیف کرد. احمدرضا عابدزاده و خداد عزیزی، دو نمونه از چهره‌های موثری بوده‌اند که علی دایی با آنها مشکل پیدا کرد و آنها هزینه تقابل پنهان با دایی را پرداختند.

الان هم که علی کریمی در پرسپولیس نیست، علتش حضور علی دایی در پرسپولیس است! تازه الان رابطه کریمی و دایی خوب است و آنها مثلاً آشتی کرده‌اند!

معلوم نیست  جعفر کامبوزیا که مدعی است "سابقه دایی را بهتر از خودش" می‌داند، چرا در همین بدو امر از در تقابل با دایی درآمده است؟ او اگر واقعاً به سابقه دایی واقف بود، اول بسم‌الله با دایی دهان به دهان نمی‌شد.

اگر دایی و رویانیان در پرسپولیس ماندگار شوند (که ظاهراً هم ماندگارند)، کامبوزیا باید فاتحه حضور تاثیرگذارش در هیات مدیره پرسپولیس را بخواند! این ادعایی‌ست که آزمونش آسان است: فصل جاری فوتبال ایران و فعل و انفعالات درونی باشگاه پرسپولیس را رصد کنید!

محمدجعفر کامبوزیا، با برافروختن آتش نزاع با علی دایی، نیامده سوخت و از همین الان باید گفت کارش تمام است! 




ارسال به دوستان