۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۳۶۳۰
انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۲

دانلود بازی جالب حل پازل برای کامپیوتر

برای محقق کردن رویا های خود به طور کاملا متفاوت به کوه های تبت در بازی سرگرم کننده ی Tibet Quest سفر و با حل پازل ها و معما های پیچیده به این قبیله کمک کنید. در این بازی علاوه بر حل پازل های متعدد , به دختری که شخصیت اصلی این بازی را ایفا می کند , کمک خواهید کرد تا به چندین آرزویش از جمله سفر با بالن و دست یابی به معما های حل نشده ی قبیله برسد. چندین شخصیت بسیار جالب در طی هر یک از مراحل وجود داشته که به شما در انجام کار ها یاری می رسانند. روند اصلی بازی بر این اساس بوده که با کنار هم چیدن علامت های مشابه پازل های موجود , آن ها را از میان بر می دارید و امتیاز کسب می کنید.

علامت های پر تعدادی در هر سطح وجود داشته که به مرور زمان با آن ها آشنا خواهید شد.هر یک از این علامات نیز معنی و مفهوم خاصی داشته که مربوط به زمان های گذشته قبیله می شود. برای پیشروی در هر مرحله از آیتم ها و وسایل دیگری نیز استفاده خواهید کرد که برای به دست آوردن آیتم های جدید تر میبایست امتیاز مناسبی کسب نمایید.

برای کسب نتیجه ی مطلوب باید زمان را نیز در نظر بگیرید زیرا برای حل هر پازل زمان محدودی در نظر گرفته خواهد شد. هم چنین با حل هر معما , وسایل مورد نیز برای ساخت بالن نیز فراهم می شود و میزان رضایت افراد قبیله از عملکردتان افزایش می یابد. گرافیک و حجم Tibet Quest کاملا مناسب بوده و این نسخه از بازی قابل اجرا بر روی اکثریت ی ویندوز ها و سیستم های سخت افزاری می باشد.

برای دانلود کلیک کنید


ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر