۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۳۷۲۳
انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳-۰۴-۱۳۹۲

ابراز نگرانی دبیرکل ناتو از وضعیت به‌وجود آمده در مصر

دبیرکل ناتو از شرایط ایجاد شده در مصر به شدت ابراز نگرانی کرد و خواستار خویشتن‌داری بیشتر موافقان و مخالفان دولت این کشور شد.

به گزارش تسنیم به نقل از تودی‌زمان؛ دبیر کل ناتو آندرس راسموسن اعلام کرد که از ضعیت بوجود آمده در مصر  به شدت ابراز نگرانی کرد و  از مردم و مقامات این کشور خواستار خویشتن‌داری و حفظ آرامش  بیشتری شد.

تحولات اخیر مصر مخالفان و موافقان خاص خود را در میان کشورهای دیگر داشته است.

کشورهای عربی مانند امارات و عربستان از برکناری  مرسی و اخوان‌المسلمین به شدت حمایت کردند.

در سوی دیگر احزاب و مقامات مختلف در ترکیه با تجمع در اطراف سفارت و کنسولگری مصر در این کشور با برکناری مرسی از قدرت از طریق کودتای نظامی مخالفت کردند.

وزیر خارجه آلمان نیز  کودتای نظامی در مصر را یک گام به عقب و پس‌رفت در دموکراسی خواند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید