۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۴۱۹۵
انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۲

سقوط جنگنده اف 16 اسرائیل در سواحل غزه

یک جنگنده اف 16 صهیونیستی امروز به علت نقص فنی در دریای مدیترانه سقوط کرد. این موضوع را سخنگوی ارتش اسرائیل خبر داده و تاکید کرد که البته کادر پروازی این هواپیما از این صحنه جان به در برده‌اند.
یک جنگنده صهیونیستی امروز در نزدیک سواحل غزه در دریای مدیترانه سقوط کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک جنگنده اف 16 صهیونیستی امروز به علت نقص فنی در دریای مدیترانه سقوط کرد. این موضوع را سخنگوی ارتش اسرائیل خبر داده و تاکید کرد که البته کادر پروازی این هواپیما از این صحنه جان به در برده‌اند.

سخنگوی ارتش اسرائیل به خبرگزاری فرانسه گفت که این سقوط به علت از کار افتادن موتور جنگنده بوده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که این سقوط در نزدیکی سواحل غزه روی داده است.

این مقام نظامی صهیونیست افزود که خلبان و معاون وی از جنگنده بیرون پریده و به بیمارستان منتقل شدند، وی حال عمومی این دو را خوب توصیف کرد.

بر اساس این گزارش امیر ایشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به تمامی خلبانان جنگنده‌های اف 16 و اف 15 دستور داده تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در مورد علت سقوط این جنگده، به پرواز در نیایند.

در سال 2010 نیز دو نفر از کادر خلبانی اسرائیل در سقوط جنگنده اف 16 در جریان مأموریت آموزشی در جنوب سرزمین‌های اشغالی کشته شدند.
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید