۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۶۸۷۳
انتشار: ۱۷:۵۵ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۲

تحویل لیست گزینه های نهایی وزارت به روحانی

محمدرضا تابش با اشاره به پایان کار ۲۰ کارگروه تخصصی برای تشکیل کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: روز شنبه، ۲۹ تیر ماه کارگرو‌ه‌ها گزینه‌های خود را به رئیس جمهور منتخب اعلام کردند و روحانی لیست نهایی را به زودی به مجلس اعلام می‌کند.
رئیس فراکسیون اقلیت مجلس نهم، نهایی شدن گزینه‌های کاندیدا‌های وزارت‌خانه‌ها از سوی کارگرو‌ه‌ها‌ی تخصصی خبر داد و گفت: لیست گزینه‌های نهایی روز شنبه، ۲۹ تیرماه به رئیس جمهور منتخب برای اعلام نهایی به مجلس ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با اشاره به پایان کار ۲۰ کارگروه تخصصی برای تشکیل کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: روز شنبه، ۲۹ تیر ماه کارگرو‌ه‌ها گزینه‌های خود را به رئیس جمهور منتخب اعلام کردند و روحانی لیست نهایی را به زودی به مجلس اعلام می‌کند. وی از توضیح بیشتر در خصوص چیدمان کابینه خودداری و نسبت به گمانه زنی‌ها از سوی طیف‌های مختلف انتقاد کرد.

نماینده اردكان، از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای دریافت گزارش از دولت و تمامی دستگاه‌های متولی درباره مسائل اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به تصمیمات شتاب زده اخیر دولت فعلی و همچنین میزان بدهی معوقه به بانک جهانی، روحانی پس از دریافت و بررسی مستندات، گزارش نهایی خود را به مردم در راستای آنچه که تحویل گرفته است اعلام می‌کند. تابش همچنین از اصلاحات در بودجه ۹۲ به صورت متمم و یا طرح با نظر دولت آینده خبر داد.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته