۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۷۲۰۷

عقيلي درباره کی روش چه گفت؟

ایسنا - مدافع تازه‌وارد سپاهان با تاکيد بر انگيزه بالايش براي حضور دوباره در ليگ ايران گفت: سپاهان هميشه مدعي ليگ بوده و امسال هم با بازيکنان جديدش قهرماني ديگري را مي‌خواهد.
 

هادي عقيلي خود و تيمش را آماده قدرت‌نمايي در ليگ برتر دانست و اظهار کرد: سپاهان تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته است. چه زماني که در اين تيم بازي مي‌کردم و چه زماني که نبودم، سپاهان هميشه جزو مدعيان ليگ برتر بوده است. شرايط تيم در حال حاضر خوب است؛ هرچند اولين بازي‌ها در ليگ برتر براي همه تيم‌ها سخت است.

 وي با اشاره به اينکه تيمش در هفته اول جدال سختي با فولاد خوزستان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: البته ناهماهنگي‌هاي طبيعي در اوايل مسابقات براي همه تيم‌ها وجود دارد. 2 سال در فوتبال ايران نبودم و شناخت زيادي از فولاد جديد ندارم اما با سبک بازي آنها در گذشته آشنا هستم و يکي دو مسابقه از رقابت‌هاي پارسال اين تيم را ديده‌ام که خيلي خوب بودند.

اين مدافع در پاسخ به اين‌که آيا جايگزين فرشيد طالبي در ترکيب سپاهان هست و وضعيت خط دفاع سپاهان امسال چه تغييراتي داشته است، گفت: ترکيب تيم در خط دفاع امسال دستخوش تغييرات شده و 3 مدافع جديد به تيم اضافه شده‌اند. گلر تيم هم عوض شده و الان با خط دفاع جديدي در سپاهان مواجه هستيم. علي حمودي و شجاع‌ خليل‌زاده هم غير از من به خط دفاع اضافه شده‌اند. قطعا کرانچار به ترکيب مدافعان اصلي تيم رسيده اما تا قبل از شروع بازي‌ها نمي‌توان چيزي درباره آن گفت.

عقيلي با تاکيد بر اينکه انگيزه زيادي از بازگشت به ليگ ايران داشت، تصريح کرد: اولين انگيزه‌ام حضور در ليگ ايران بود، چون پارسال نمي‌خواستم به هر دليلي در قطر بازي کنم اما نهايتا مجاب شدم آنجا بمانم. بنابراين با انگيزه بالايي به ايران آمدم و هميشه هم گفته بودم گزينه اول من در تيم‌هاي ايراني سپاهان است.

وي در پاسخ به اينکه به چه دلايلي نمي‌خواست فصل گذشته در قطر بماند، اظهار کرد: بزرگترين دليل مسايل روحي‌-رواني بود، چون آنجا واقعا اذيت مي‌شدم و طاقتم تمام شده بود. نسبت به امارات، ايراني‌هاي بسيار کمي در قطر زندگي مي‌کنند. شرايط بازي در امارات به مراتب راحت‌تر است. در قطر حتي خانواده ما براي گرفتن ويزا و رفت و آمد با مشکل مواجه مي‌شد. اينها اذيت کننده‌ بود. در قطر واقعا تنها بودم.

مدافعان سپاهان درباره مدعيان امسال ليگ گفت: امسال مدعيان قهرماني بيشتر هستند. سپاهان اگرچه نسبت به فصل گذشته بازيکناني را از دست داد اما براي اين فصل هم نيروهاي جديدي به تيم اضافه شدند. فکر مي‌کنم امسال پرسپوليس که فصل گذشته از اول هم معلوم بود، جزو مدعيان نيست، امسال تيمش را زود بست و تمريناتش را آغاز کرد و قطعا يکي از مدعيان خواهد بود. همينطور استقلال که بازيکناني زيادي را نسبت به فصل پيش از دست نداده است. تراکتورسازي هم مدعي است چون بازيکنان خوب جديدي به ترکيبش اضافه شده‌اند. فولاد هم که پارسال تيم خوبي بوده و هميشه نظم تاکتيکي خودش را دارد.

عقيلي در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس فصل پيش بازيکنان خوبي را گرفته بود و چطور از ابتدا تشخيص داد، سرخ‌ها جزو مدعيان نيستند، اظهار کرد: بله، بازيکنان خوبي گرفت اما خيلي دير سرمربي گرفتند. در قطر مربياني بودند که کاملا سرمربي پرتغالي پرسپوليس را مي‌شناختند. همه معتقد بودند آن مربي که خيلي هم دير کارش را شروع کرد نمي‌تواند با پرسپوليس موفق شود. شايد اگر يحيي گل‌محمدي از اول فصل در اين تيم کار مي‌کرد، نتايج بهتري مي‌گرفتند.

مدافع اسبق تيم ملي در واکنش به اين‌که چقدر براي رسيدن به تيم ملي انگيزه دارد، تصريح کرد: فکر مي‌کنم براي حضورم در تيم ملي ديگر موضوع فني وجود ندارد و تنها همان بحث کهنه‌اي است که باعث شد نتوانم در تيم ملي بازي کنم. کي‌روش اختيار تام دارد و من هم به نظر او احترام مي‌گذارم. شايد اگر خودم هم بودم بازيکناني را به تيم ملي دعوت نمي‌کردم. بنابراين براي موفقيت در ليگ ايران انگيزه‌هاي شخصي خودم را دارم.

عقيلي در پاسخ به اينکه آيا فکر مي‌کند اين بحث کهنه روزي تمام مي‌شود، گفت: اين موضوع براي خودم تمام‌ شده است و فکر مي‌کنم با صحبت‌هايي که کي‌روش در برنامه ورزش‌ و مردم انجام داد، تکليف خيلي چيزها را روشن کرد. الان کار بستگي به من ندارد و اين کي‌روش است که بايد تصميم‌گيري کند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا حاضر نشد آن نامه عذرخواهي را امضا کند، گفت: فکر مي‌کنم درباره آن مساله نمي‌شود خيلي چيزها را در مصاحبه گفت. چون ايران نبودم از اتفاقات و مسايلي که اينجا وجود دارد، اطلاعي نداشتم اما کاري را که گفته شده بود، انجام دادم. همان بهمن‌ پارسال از مردم عذرخواهي کردم و با اين حال دوباره هم اين کار را انجام دادم. بعد از آن خواسته شد از مردم و کي‌روش عذرخواهي کنم. ظاهرا نامه‌اي را آماده کرده بودند ولي يک هفته بعد از آن بنده را مطلع کردند. بعد هم هيچ صحبتي با من نکرده و تماسي هم نگرفتند‌. نامه‌ را هم به صورت ايميل فرستاده بودند. شرايط هم به گونه‌اي شبيه حکم دادن درباره من بود. آنها ديگر جوابي از من نخواستند!




ارسال به دوستان