۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۷۵۵۷
انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۲

رایانه لوحی جدید گوگل عرضه شد

این محصول همچنین نخستین رایانه لوحی جهان محسوب می‌شود که روی آن نسخه 4.3 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است که گوگل آن را به تازگی برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه کرده است.
رایانه لوحی جدید گوگل به پردازنده مرکزی Snapdragon با توان 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است و شامل 2 گیگابایت رم می‌شود. این محصول دو دوربین دیجیتالی مجزا با کیفیت‌های 5 و 1.2 مگاپیکسل را در خود جا داده است.

شرکت گوگل ضمن معرفی رایانه لوحی جدید خود، سیستم‌عامل موبایلی اندروید را به‌روز کرد و به صورت همزمان از چندین آداپتور مخصوص گیرنده‌های تلویزیونی برای برقراری ارتباط میان تلویزیون و رایانه‌ها رونمایی کرد.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، گوگل توضیح داد که رایانه لوحی جدید آن در شرکت ایسوس ساخته شده است که البته مدل‌های قبلی رایانه‌های لوحی گوگل را هم همین شرکت به تولید رسانده بود. این محصول جدید نمایشگر باکیفیت‌تری را نسبت به مدل‌های قبلی در خود جا داده است و این طور که در بیانیه رسمی گوگل اعلام شده، از نظر فنی تغییرات اندکی در این محصول ایجاد شده است.

گوگل اعلام کرد که این رایانه لوحی به پردازنده مرکزی Snapdragon با توان 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است و شامل 2 گیگابایت رم می‌شود. این محصول دو دوربین دیجیتالی مجزا با کیفیت‌های 5 و 1.2 مگاپیکسلی را در خود جا داده است و همچنین می‌تواند از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی کند.

این محصول همچنین نخستین رایانه لوحی جهان محسوب می‌شود که روی آن نسخه 4.3 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است که گوگل آن را به تازگی برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه کرده است.
برچسب ها: رایانه لوحی ، گوگل
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر