۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۷۷۵۳
انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۲

گواردیولا سوپرجام آلمان را از دست داد

تیم فوتبال بورسیا دورتموند با غلبه بر بایرن مونیخ، قهرمان سوپرجام باشگاههای آلمان شد.
عصر ایران - تیم فوتبال بورسیا دورتموند با غلبه بر بایرن مونیخ، قهرمان سوپرجام باشگاههای آلمان شد.

شب گذشته، دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف هم رفتند و شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی 4 بر 2 در برابر مونیخی‌ها، قهرمان سوپرجام باشگاههای آلمان شدند. این مسابقه در حضور 80هزار تماشاگر برگزار شد.

این شکست نخستین ناکامی پپ گواردیولا با بایرن مونیخ آن هم در بدو ورود وی به این تیم بود.



نخستین گل این بازی در دقیقه 6 توسط مارکو رویس زده شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم، آرین روبن در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشاند اما دو دقیقه بعد، فن بویتل گل به خودی زد و دورتموند را پیش انداخت. در دقیقه 57، گوندوگان گل سوم دورتموند را به ثمر رساند اما آرین روبن در دقیقه 64، یک گل دیگر زد تا امید مونیخی ها احیاء شود.

در حالی پپ گواردیولا و شاگردانش در اندیشه گل سوم بودند، مارکو رویس در دقیقه 86 گل چهارم دورتموند را زد و قهرمانی این تیم را مسجل کرد.

بایرن در این بازی مانوئل نویر و فرانک ریبری را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.



ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان