۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۸۳۳۵
انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۲

کاهش قابل ملاحظه بودجه حوزه‌هاي فرهنگي

عليزاده گفت: بودجه حوزه هاي فرهنگي به صورت قابل ملاحظه اي کاهش يافته و براي آنکه بتوانيم برنامه هاي خود را عملياتي کنيم نياز داريم که بنگاه هاي اقتصادي به صورت فعال تر به بخش فرهنگ وارد شوند.

رئيس مرکز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال از افتتاح هفتمين دوره نمايشگاه و جشنواره رسانه هاي ديجيتال از 17 مهرماه خبرداد.

به گزارش عصرایران، حسن عليزاده در یک نشست خبري در محل مرکز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال گفت: هفتمين دوره نمايشگاه و جشنواره رسانه هاي ديجيتال امسال از 17 تا 26 مهرماه در محل مصلي تهران برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين نمايشگاه همچون سال هاي گذشته در بخش هاي مختلفي همچون نشر ديجيتال، دانش ديجيتال، بين الملل و ساير بخش ها برگزار خواهد شد.

رئيس فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته شده برای ارتقای سطح محتواي محصولات ارائه شده در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال ادامه داد: امسال به موضوع محتوا تاکيد ويژه اي داشته ايم و با همکاري ارگان هاي مختلف در پي برگزاري هفتمين دوره نمايشگاه و جشنواره رسانه هاي ديجيتال به بهترين نحو ممکن هستيم.

وي گفت: بخش دانش آموزي اين دوره از نمايشگاه به نسبت سال هاي قبل فعال تر خواهد بود و با همکاري مسئولان آموزش و پرورش اين بخش را برگزار خواهيم کرد.

عليزاده در خصوص شکايت هاي مردمي صورت گرفته شده از اپراتورهاي تلفن همراه اظهارداشت: شکايت هاي مردمي به دليل ارسال برخي پيامک ها از سوي اپراتورهاي تلفن همراه به نسبت قبل کاهش نيافته و بيشترين شکايت ها در رابطه با پيامک هايي بوده که با مضمون خريد و فروش امکلات ارسال شده است.

وي افزود: پيامک هاي خدمات گردشگري و پزشکي نيز در رتبه هاي بعدي شکايت هاي مردمي قرار گرفته اند.

رئيس مرکز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال از افتتاح 400 خانه فرهنگ با حضور وزير ارشاد خبر داد و بیان داشت: فاز اول شبکه ملي فرهنگ با حضور رئيس جمهور و با افتتاح 150 خانه برگزار شد و به زودي 400 خانه ديگر را با حضور وزير ارشاد و معاون علمي فناوري رياست جمهوري افتتاح خواهيم کرد.


وي ادامه داد: پيش از اين قرار بود 500 خانه فرهنگ را افتتاح کنيم که به دليل مشکلات مالي و سه برابر شدن هزينه ها نسبت به قبل مجبور شديم اين تعداد را به 400 خانه کاهش دهيم.

عليزاده گفت: بودجه حوزه هاي فرهنگي به صورت قابل ملاحظه اي کاهش يافته و براي آنکه بتوانيم برنامه هاي خود را عملياتي کنيم نياز داريم که بنگاه هاي اقتصادي به صورت فعال تر به بخش فرهنگ وارد شوند.

رئيس مرکز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال از افتتاح دومين جشنواره فيلم و عکس تلفن همراه خبرداد و بيان داشت: سال گذشته نخستين جشنواره فيلم و عکس تلفن همراه را با حمايت هاي بخش خصوصي برگزار کرديم و بيش از 27 هزار اثر به دبير خانه جشنواره ارسال شد و امسال نيز اميدوار هستيم که بتوانيم اين جشنواره را به خوبي سال گذشته برپا کنيم.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)