۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۲۸۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۸۵۳۰
انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۲

سرقت‌هاي سريالي دختر کرجي در شمال کشور

این سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده بودند در مقابل دلایل و مستندات کارآگاهان آگاهی ناچار لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت خشن منزل با همدستی مهدی 23 ساله و مهشید 30 ساله اعتراف کردند.
کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان توانستند يک باند سرقت طلا را شناسايي و منهدم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در لاهیجان، کارآگاهان آگاهی این شهرستان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان آغاز کردند.

سرانجام سرنخی از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه خودروی «ام وی ام» در این سرقت‌ها به دست آمد و این خودرو متوقف و دو سرنشین این خودرو دستگیر شدند.

کارآگاهان آگاهی لاهیجان، مهران و رحمان 27 ساله، اهل و ساکن کرج که سرنشینان این خودرو بودند را برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی گیلان معرفی کردند.

این سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده بودند در مقابل دلایل و مستندات کارآگاهان آگاهی ناچار لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت خشن منزل با همدستی مهدی 23 ساله و مهشید 30 ساله اعتراف کردند.

در ادامه بازجويي‌هاي پليس مشخص شد که مهشيد سرکرده و طراح نقشه‌هاي سرقت اين باند است که در خانه‌اي با همدست مورد اعتماد خود به نام مهدي مخفي شده است.

کارآگاهان آگاهی پس از کسب دستور مقام قضایی و شناسایی محل اختفا، دو متهم دیگر این پرونده را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و از مخفیگاه این متهمان 300 میلیون ریال وجه نقد فروش طلای سرقتی کشف و ضبط شد.

متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی