۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۸۷۳۳

بنگر: اصفهاني‌ها اهل توهین‌اند

فارس - مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ جا مثل اصفهان نديدم که به بازيکن توهين کنند.
  
محسن بنگر پس از تساوي مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من واقعا متاسفم براي کساني که در ورزشگاه‌ها به فوتبال و فوتباليست‌ها توهين مي‌کنند. کي تماشاگران پرسپوليس و استقلال اينطور به بازيکنان يک تيم توهين مي‌کنند؟ متاسفانه در ميان شهرستان‌هايي که رفته‌ام فقط اصفهان است که اين طور به يک بازيکن بي‌احترامي مي‌کنند که واقعا براي من جاي سوال است که چرا اين اتفاق اينقدر راحت مي‌افتد و کسي هم پيگير نيست.

وي افزود: من هم بازي خودم را مي‌کنم و متاسفانه اين طوري است که اين اتفاق برايم در جايي بيفتد که سال‌ها در آن بازي کردم. من هيچ جا به اندازه اصفهان نديدم که اينطور توهين کنند. ولي در کل ما مقابل ذوب آهن آماده و جوان بازي خوب و قابل قبولي را انجام داديم و فقط متاسفانه در زدن ضربات نهايي کمي بدشانس بوديم.

بنگر ادامه داد: حيف شد 2 امتياز حساس، حياتي و مفت را از دست داديم که اگر دومين پيروزي خود را کسب مي‌کرديم به همراه حدود 5 بازي پشت سر هم در تهران مي‌‌توانستيم به راحتي در بالاي جدول تکيه بزنيم اما نشد. ما همچنان با 2 بازي نشان داديم که مدعي هستيم و براي رسيدن به هدفمان نيز تلاش‌مان را بيشتر مي‌کنيم.

وي خاطرنشان کرد: مطمئنا ذوب آهن با بازيکنان جوان و خوبي که دارد در آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد اما به نظرم در بازي مقابل پرسپوليس اسير بازي خوب ما شد. فقط متاسفانه ما در ديدار مقابل ذوب آهن همه کار کرديم ولي گل نزديم که انشاءالله در بازي‌هاي بعدي با تيم جوان و يکدستي که داريم اين مشکل ما هم برطرف خواهد شد.




ارسال به دوستان