۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۴-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۸۹۳۲
انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۴-۰۵-۱۳۹۲

بیت دیفندر تخفیف می دهد

بیت دیفندر تنها ۴ ساعت پس از کشف ویروس استاکس نت (که به منظور خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران برنامه‌ریزی شده بود)، آن را نیز کشف و ضد این بدافزار را در سایت خود قرار داد.
  دپارتمان آنلاین بیت دیفندر در ایران اعلام کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان کاربران می‌توانند از ۷۰% تخفیف در خرید محصول Total Security بهرمند شوند.

مطابق این گزارش بیت دیفندر همواره با حمایت بیش ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ کاربر خود موفقیت‌های بی‌نظیری در حوزه امنیت کسب کرده است.

 بیت دیفندر تنها آنتی ویروسی است که تمام ۱۸ جایزه برتر آنتی‌ویروس‌ها را دریافت کرده است.

بیت دیفندر تنها ۴ ساعت پس از کشف ویروس استاکس نت (که به منظور خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران برنامه‌ریزی شده بود)، آن را نیز کشف و ضد این بدافزار را در سایت خود قرار داد.

۱۶ بار آپدیت روزانه ، شناسایی بیش از ۱۲۰.۰۰۰ بد افزار در ماه و ...... همه برای فراهم آوردن امنیتی بی‌نظیر برای کاربران است.
بیت دیفندر جز امنیت فراگیری که برای کاربران خود می‌خواهد، در تلاش می‌باشد تا امکانات بیشتری را نیز برای کاربران خود فراهم کند.

اگر سرعت کامپیوتر شما کند می شود ،Tune-Up توتال سکیوریتی بیت دیفندر را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با زمان بندی Disk Defragmenter و Registry cleaner سرعت کامپیوتر شما را بهینه کند.

با Safepay بیت دیفندر دیگر نگران حملات فیشینگ، هک شدن اطلاعات محرمانه خود و خریدهای اینترنتی نباشید.

با کنترل والدین بیت دیفندر فرزند خود را از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی دنیای اینترنت محفوظ بدارید.

حال اگر علاقه‌مندید تا همچون یک نیروگاه هسته‌ای از سیستم شما محافظت شود، می‌توانید از پیشنهاد محدود این آنتی ویروس رتبه یکی ، با ۷۰ درصد تخفیف به مناسبت ماه مبارک رمضان برخوردار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به تنها وب سایت رسمی این کمپانی رومانیایی در ایران www.Bitdefender.ir مراجعه کنید .


برچسب ها: بیت دیفندر
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)