۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۰۷۳۱
انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۲

نعمت‌زاده از مدیرعاملی "نبکو" کنار رفت

تا چندی پیش سوابق مدیریتی و زندگینامه نعمت‌زاده روی سایت شرکت نبکو وجود داشت که در حال حاضر این سوابق از روی سایت شرکت برداشته شده‌اند.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرعاملی شرکت خصوصی متعلق به خود کنار رفت.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش‌بینی می‌شود محمدرضا نعمت‌زاده با توجه به سوابق طولانی فعالیت در حوزه‌های مختلف صنعت و تولید با رای اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم انتخاب شود، وی از سمت مدیرعاملی شرکت نبکو (توسعه تجارت نعمت) که متعلق به خود است، کنار رفته است.

تا چندی پیش سوابق مدیریتی و زندگینامه نعمت‌زاده روی سایت شرکت نبکو وجود داشت که در حال حاضر این سوابق از روی سایت شرکت برداشته شده‌اند.

نعمت‌زاده در سال 1388 و پس از بازنشستگی از سمت‌های دولتی اقدام به تاسیس شرکت توسعه تجارت نعمت کرد که این شرکت هم‌اکنون در حوزه‌های صنایع پتروشیمی، خدمات فنی، صنایع بالادستی نفتی، انرژی، تجهیزات صنعتی و تجارت فعالیت می‌کند.

از جمله افراد صاحب نام فعال در این شرکت می‌توان به اشخاصی مانند عباس شعری مقدم (عضو سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیرعامل اسبق شرکت پتروشیمی بندر امام) و مجتبی خسروتاج (رییس اسبق سازمان توسعه تجارت) اشاره کرد که در تیم مدیریتی این شرکت حضور دارند.

محمدرضا نعمت‌زاده که از سوی روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده پیش از این یک دوره در زمان نخست وزیری شهید رجایی و دو دوره در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی وزیر صنایع بوده است. وی همچنین معاونت وزارت نفت در امور پتروشیمی در کابینه‌های خاتمی و معاونت وزارت نفت در امور پخش و پالایش فراورده‌های نفتی را در کابینه احمدی نژاد بر عهده داشته است.

وی به دلیل انتقاداتی که از روش مدیریتی احمدی‌نژاد مطرح کرد ابتدا از سمت معاونت وزارت نفت و سپس مشاور وزیر نفت برکنار شد. از دیگر سمت‌های نعمت‌زاده می‌توان به عضویت در عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل شرکت ایران ناسیونال (ایران خودرو فعلی) در سال 1358، معاون اجرایی نخست وزیر در سال 1360، مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیر کل برنامه ریزی تولید و زیربنایی در سال 1360، عضو هیئت مدیره و معاون سازمان صنایع دفاع از سال 1361 تا 1363، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر از سال 1363 تا 1365، عضو هیات مدیره و معاون سازمان صنایع دفاع از سال 1365 تا 1367 و مشاور ارشد وزیر نفت از سال 1387 تا 1388 اشاره کرد.

تاکنون تشکل‌های صنعتی و تولیدی زیادی حمایت خود را از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده‌اند.

برچسب ها: نعمت‌زاده ، نبکو
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)