۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۹۰۸۴۱
انتشار: ۰۶:۳۹ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۲

کسب درآمد به چه قیمتی؟! (+عکس)

ایسنا: یک زن ویتنامی با یافتن مین‌های بر جای مانده از زمان جنگ این کشور با آمریکا و فروش فلز آنها کسب درآمد می‌کند.

«نگوین تی تام» با کمک دستگاه فلزیاب، مین‌های به جا مانده را پیدا کرده و با خروج آن‌ها از زیرزمین فلز به کار رفته در مین‌ها را به قیمت کیلویی 25 سنت به فروش می‌رساند.

این زن در مورد شغل خطرناک خود گفت: گزینه زیادی برای امرار معاش ندارم. می‌دانم که این کار خطرناک است اما مجبور به انجام آن هستم. در واقع برای گذراندن زندگی به این کار روی آورده‌ام که یا کشته می‌شوم و یا جان سالم به در خواهم برد.

زمانی که تی‌ تام 27 سال داشت، همسرش را که قصد داشت یکی از این مین‌ها را از داخل زمین بیرون آورد از دست داد و از آن زمان مسئولیت تامین هزینه خود و چهار فرزندش را برعهده گرفته است.

تام همچنین گفت: در تمامی این سال‌ با انواع مین‌ها آشنا شدم همچنین برخی از آن‌ها را که خنثی نشده‌اند به خانه می‌آورم تا آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانم.

برچسب ها: کسب درآمد ، عکس
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر