۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۲ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۱۰۳۷
انتشار: ۰۲:۵۲ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۲
صادق خواستار شد:

رسانه‌ها درباره گزینه‌های جدید سه وزارت‌خانه گمانه‌زنی نکنند

 
مشاور رییس جمهور،‌از رسانه‌ها خواست از گمانه زنی در مورد وزرات‌خانه هایی که وزرای پیشنهادی آنها از مجلس رای اعتماد کسب نکردند خودداری کنند.
 
محمد‌رضا صادق در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا،‌ در پاسخ به این سوال که تصمیم رییس جمهور در مورد وزارتخانه‌هایی که وزرای پیشنهادی آنها نتوانستند رای اعتماد کسب کنند چیست و آیا رییس جمهور برای این سه وزاتخانه گزینه‌های جدیدی را به زودی به مجلس معرفی خواهد کرد یا سرپرست معرفی می‌کند گفت: آقای رییس جمهور درحال بررسی هستند و هر تصمیمی که در این زمینه گرفته شود به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که از سوی برخی رسانه‌ها گزینه‌های جدیدی برای سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان وزرای پیشنهادی رییس جمهوربه مجلس مطرح شده‌اند گفت: من از رسانه‌ها می خواهم که از گمانه‌زنی پرهیز کنند و هر تصمیمی که در این زمینه گرفته شود از سوی دفتر رییس جمهور اطلاع رسانی می‌شود.
برچسب ها: صادق ، کابینه
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود