۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۱۲۳۱
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۲

سردار سلیمانی در مجلس خبرگان سخنرانی می‌کند

 یک عضو هیات رییسه مجلس خبرگان گفت: از سردار قاسم سلیمانی برای حضور و سخنرانی در اجلاسیه شهریور ماه مجلس خبرگان دعوت شده است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی با بیان این‌که طبق تصویب هیات رییسه مجلس خبرگان از قاسم سلیمانی برای سخنرانی در مجلس خبرگان دعوت شده است، اظهار کرد: این دعوت با این هدف صورت گرفته است که سردار قاسم سلیمانی اطلاعاتی را از وضعیت جهان اسلام و مسائلی که در مصر، سوریه،‌عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی می‌گذرد، در اختیار اعضای مجلس خبرگان قرار دهد.

امام جمعه موقت تهران همچنین افزود: طبق آیین‌نامه مجلس خبرگان،‌بعد از صحبت‌های سردار سلیمانی به 5 عضو مجلس خبرگان اجازه داده می‌شود که هر کدام به مدت 10 دقیقه سخنرانی داشته باشند.

خاتمی همچنین گفت: اجلاسیه مجلس خبرگان 12 و 13 شهریور برگزار خواهد شد و اعضای این مجلس روز 14 شهریور به زیارت مرقد امام خمینی(ره) خواهند رفت و دیداری نیز با مقام معظم رهبری خواهند داشت.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود