۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۰۴۷
انتشار: ۱۶:۰۸ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۲

نجات 31 ساکن مجتمع مسکونی از میان دود و آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات 31 نفر در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 13:20 امروز حریق یک مجتمع مسکونی به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ماموران چهار ایستگاه به همراه خودروی نردبان 32 متری و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه در خیابان خزانه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه منفی یک یک ساختمان 4 شانزده واحدی رخ داده بود که در آن مبل و نخاله های قابل اشتعال نگهداری می شد. به دلیل وجود این مواد شعله های آتش و دود تمامی ساختمان را در بر گرفته بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی با توجه به اینکه تعدادی از ساکنان در طبقات فوقانی و پشت بام گرفتار شده بودند، بلافاصله آتش نشان ها به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات تنفسی توانستند 31 ساکن ساختمان از جمله 18 زن، 5 مرد و 8 دختربچه را از میان دود و آتش نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس به صورت سرپایی این افراد را مداوا کردند.

ملکی با بیان اینکه گروه دوم با قطع گاز و برق عملیات اتفا را آغاز کردند، تاکید کرد: این آتش سوزی ساعت 14:50 دقیقه به اتمام رسید و علت وقوع آن از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

ارسال به دوستان
ورزش باستانی ایران در کانون توجه مقامات بریکس (+عکس) درخشش فرهنگ و هنر کره جنوبی ؛ از اسکار تا نوبل گزارش زنده : ایران 1 قطر 1 بنیامین فرجی، ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران، نایب قهرمان آسیا شد کشف گنجینه 4 هزار ساله در گرگان/ کشف آثار ارزشمند در تپه کفشگیری تخریب فضای سبز لواسان با مجوز رسمی؟ تغییر ناگهانی هوا در اردبیل/ از بارش باران تا وزش باد شدید الزام مشاوران املاک به ثبت الکترونیکی معاملات؛ پیش‌نویس قراردادها باید در سامانه ثبت شود لیلا بلوکات بازیگر تبرئه شد واکنش معاون سیما به نظرسنجی ایسپا: جریانی خاص دارد با جهت‌گیری صداوسیما را نقد می‌کند انفجار مرگبار در شهرک صنعتی کاشان؛ 2 کشته و 7 زخمی خبر خوش برای بازنشستگان؛ همسان‌سازی حقوق تا دو سال آینده اجرایی می‌شود تالار رودکی میزبان یک شب کلاسیک می‌شود کمیسیون اروپا: مدرکی دال بر دخالت روسیه در انتخابات پارلمان اروپا یافت نشد حسین ساجدی‌نیا رئیس جدید ستاد مدیریت بحران کشور شد