۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۲۱۸
انتشار: ۱۶:۱۲ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۲

وزیر بهداشت، عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی شد

دکتر علیرضا مرندی گفت: با توجه به سابقه و پایۀ علمی دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته اعضای این فرهنگستان ایشان را به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور برگزیدند.
 رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور از برگزیده شدن دکتر سید حسن هاشمی به عنوان عضو پیوسته این فرهنگستان با رأی قاطع اعضا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا مرندی گفت: با توجه به سابقه و پایۀ علمی دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته اعضای این فرهنگستان ایشان را به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور برگزیدند.

دکتر ناصر سیم فروش، فوق تخصص کلیه نیز صبح امروز در جلسه اعضای بورد تخصصی با اعلام این خبر، گفت: در آستانۀ روز پزشک، اعضای فرهنگستان علوم پزشکی ایران با توجه به سابقه و پایۀ درخشان علمی دکتر هاشمی، ایشان را با رأی بالا و قاطع به عنوان عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی انتخاب کردند.

گفتنی است دکتر سید حسن هاشمی متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه و دارای مقالات متعدد ISI بوده و در بین چشم پزشکان معتبر بین المللی چهره‌ای شناخته شده است و هفته گذشته با رأی اعتماد 260 نماینده مجلس به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزیده شد.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)