۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۸۸۹
انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۲

محکومیت میلیاردی یک نانوایی به دلیل فروش سهمیه سوخت و آرد

یک واحد تولیدی نان در شهرستان زاهدان به علّت عرضه خارج از شبکه سهمیه سوخت و سهمیه آرد به جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، یک واحد تولیدی نان در شهرستان زاهدان به علّت عرضه خارج از شبکه سهمیه سوخت و سهمیه آرد به جزای نقدی محکوم شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی پرونده‌ای در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان تشکیل و برای بررسی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زاهدان ارسال شد.

در همین راستا شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده و پس از استماع دفاعیات و صحبت‌های مالک نانوائی، تخلفات انتسابی را محرز تشخیص داده و مالک نانوائی فوق را متخلف دانسته و به دلیل عرضه خارج از شبکه 16250 لیتر گازوئیل سهمیه سوخت و همینطور 2500 کیسه آرد سهمیه مصرفی، در مجموع به پرداخت جزای نقدی بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال محکوم کرده است.

روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در خبر دیگری از نقره داغ شدن یک باب قصابی در شهرستان زاهدان خبر داد.

بنا بر گزارش ضابطان تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر درج نکردن قیمت، عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و گرانفروشی یک واحد قصابی در شهر زاهدان و پس از تنظیم صورتجلسه موضوع در شعبه پنجم تخصصی - بهداشتی تعزیرات حکومتی این شهرستان مطرح و مورد رسیدگی قرارگرفت.

پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی، با احراز تخلفات انتسابی، متصدی واحد صنفی فوق از حیث گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری متخلف شناخته شده و به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال محکوم شد.
ارسال به دوستان
فرزند یحیی السنوار: نتانیاهوی احمق گمان می‌کند که شهادت پدرم، پایان نبرد است پوتین : آماده میانجیگری میان ایران و روسیه هستیم اعتراض رئیس ستاد پزشکیان در قم به رئیس جمهور: چرا در جهت دلسرد کردن حامیان خود اقدام می‌کنید؟! اینترنت رایگان در پرواز ، رقابت جدید شرکت های هواپیمایی اعلام آماده‌ باش ستاد مدیریت بحران در ۸ استان انفجار تانکر حمل سوخت در اصفهان هشدار روسیه به اسرائیل : به فکر حمله به تاسیسات هسته ای ایران نباشید "ایستاده در آوار" ؛ 7 نماد در سکانس پایانی که "سنوار" را اسطوره کرد سید حسین موسویان: اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای حمله نخواهد کرد، چون ایران به دیمونا حمله خواهد کرد اتباع کدام کشور بیشترین ملک را در ترکیه خریدند؟ رهبر انصارالله یمن: حملات آمریکا به ما هرچقدر هم که باشد، هرگز از یاری فلسطین دست نخواهیم کشید کمیسیون امنیت ملی: خون شهید سنوار نابودی رژیم صهیونیستی را سریعتر می‌کند انتقال ۱۷ زندانی ایرانی از گرجستان به داخل کشور پیام عارف در پی شهادت یحیی السنوار: کنار مقاومت هستیم حماس: با شهادت السنوار شروط ما در مذاکرات آتش‌بس تغییر نخواهد کرد