۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۹۰۰
انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۲

سلطان سرقت در غرب تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری سابقه‌دارترین سارق حرفه‌ایی لوازم خودرو با کشف 200 فقره سرقت در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ حجت‌الله مرادی در این باره گفت: مأموران گشت 110 کلانتری 135 آزادی هنگام گشت زنی در شهرک آپادانا به مرد جوانی که دو دستگاه پخش و کنسول خودرو 206 در دستانش بود، مشکوک شده و وی را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی در ادامه گفت: متهم که مرد 40 ساله‌ایی به نام افشین بود در خلال تحقیقات فنی و پلیسی که از سوی کارآگاهان دایره تجسس کلانتری انجام شد به بیش از 200 فقره سرقت ضبط و پخش و زاپاس خودرو طی چند ماه گذشته در فاز دو اکباتان و شهرک آپادانا اقرار کرد.

رئیس کلانتری 135 آزادی ضمن اعلام این خبر در پایان خاطرنشان کرد: متهم از سارقان سابقه‌دار تهران است که به همراه پرونده برای بررسی بیشتر تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها