۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۰۴۳
انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۲

۲۹ کشته و مجروح در حوادث جاده‌ای روز گذشته

وی افزود: بر اثر تصادف بین دو دستگاه سواری پراید در محور تبریز - اهر در استان آذربایجان شرقی نیز یک نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته شدن ۵ نفر در تصادفات روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: در این سوانح، ۲۴ تن نیز مجروح شدند.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح تصادفات روز گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان سمنان روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه وانت مزدا در محور جندق در استان سمنان، 2 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

وی افزود: بر اثر تصادف بین دو دستگاه سواری پراید در محور تبریز - اهر در استان آذربایجان شرقی نیز یک نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند.

سلبی در ادامه از مجروح شدن 14 نفر بر اثر تصادف بین یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه کامیون بنز در محور شاهرود - سبزوار در استان سمنان خبر داد گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس اسکانیا اعلام شده است.

وی در پایان تأکید کرد: برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در جاده خاش به سراوان، 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود