۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۲۰۰
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۲

اکبر ترکان سرپرست سازمان فضایی ایران شد

رئیس جمهور در حکمی اکبر ترکان را به عنوان سرپرست موقت سازمان فضایی ایران منصوب کرد.

به گزارش مهر، حسن روحانی طی حکمی اکبر ترکان را که پیش از این به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شده بود را به سرپرستی موقت سازمان فضایی ایران، شورای عالی امور ایرانیان، معاونت امور بین الملل ریاست جمهوری و دبیرخانه جنبش عدم تعهد منصوب کرده است.

مراسم معارفه اکبر ترکان به سمت های فوق بعد از ظهر امروز در محل شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور احکام جداگانه ترکان را به وی اعطا کرد.

بر اساس احکام صادر شده قرار است ساماندهی واحدهای محول شده به ترکان در راستای اصلاح ساختار و مدیریت هماهنگ این واحدها ظرف دو ماه آینده صورت گیرد و وی پیشنهادهای لازم را در این زمینه به رئیس جمهور اعلام کند.

در این مراسم حمید بقایی که پیش از این در دولت دهم دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بود، حضور داشت. همچنین پیش از این ریاست سازمان فضایی ایران برعهده حمید فاضلی بود.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!