۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۲۸۰
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۲

محسن هاشمی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران اعلام شد

سالاری با اعلام اینکه در جلسه شب گذشته کلیه اعضای اصلاح‌طلب شورای چهارم و تعدادی از اعضای مستقل نیز حضور داشتند، افزود: در این جلسه کل اصلاح طلبان و اعضای مستقل به محسن هاشمی برای معرفی به شورای شهر تهران رای مثبت دادند.

اعضای اصلاح‌طلب شورای چهارم شب گذشته پس از استماع برنامه‌های دو کاندید دیگر خود برای شهرداری تهران محسن هاشمی را به عنوان گزینه نهایی خود برای معرفی به شورا اعلام کردند.

محمد سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در جلسه شب گذشته که برای ارائه برنامه سه کاندید دیگر اصلاح طلبان برگزار شد، آقای صفدر حسینی اظهار کرد که برنامه ارائه نخواهد کرد و به نفع محسن هاشمی و بدون رقابت با وی کنار می‌رود.

در ادامه جلسه نیز آقای سلیمی و محسن هاشمی گزارش و برنامه مفصل خود را برای مسئولیت شهرداری تهران ارائه کردند.

سالاری با اعلام اینکه در جلسه شب گذشته کلیه اعضای اصلاح‌طلب شورای چهارم و تعدادی از اعضای مستقل نیز حضور داشتند، افزود: در این جلسه کل اصلاح طلبان و اعضای مستقل به محسن هاشمی برای معرفی به شورای شهر تهران رای مثبت دادند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در هفته‌های گذشته محسن هاشمی و جمعی از اعضای اصلاح طلب شورا با تعدادی از اصولگرایان شورا جلسات مشترکی در مورد انتخاب شهردار داشته‌اند و قرار است از امروز با اظهار تمایل اعضای اصولگرا جلسه مشترکشان با محسن هاشمی ادامه پیدا کند و به این ترتیب امیدواری برای افزایش رای محسن هاشمی بیشتر شده است.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی