۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۷ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۶۱۲
انتشار: ۰۰:۲۷ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۲

برگزاری آزمون ورودی DBA

 
 
موسسه کسب و کار ماهان بعنوان اولین برگزار کننده دوره های DBA در ایران، این آزمون را به منظور ارزیابی مدیران متقاضی دوره DBA ماهان و در راستای ارتقاء کیفی دوره های DBAبرگزار نمود. این آزمونروز چهارشنبه مورخه6/6/92 ، با حضور پر شور مدیران ارشد و عامل سازمانهای خصوصی ،دولتی،نیمه خصوصی در مدرسه عالی کسب و کار ماهان برگزار گردید و مدیران محترم در 4 شاخصه هوش،توانایی تحلیل مورد پژوهی،دانش عمومی مدیریت و سطح زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، مدیران میانی و ارشد سازمان ها  که داوطلب حضور در دوره کاربردی مهارتی DBA ماهان می باشند ،ضمن دارا بودن شرایط عمومی همچون دارا بودن مدرک MBA از مراکز آموزش عالی معتبر و یا کارشناسی ارشد مدیریت و یا رشته های وابسته همچون اقتصاد،حسابداری ،مهندسی صنایع و همچنین دارا بودن حداقل 5 سال سابقه حرفه ای مدیریت می بایست 3 مرحله پذیرش را که شامل بررسی رزومه ،قبولی در آزمون کتبی و همچنین مصاحبه ورودی  است را طی نمایند.
 
  نتایج این آزمون مورخ 12 شهریور توسط سایت موسسه اطلاع رسانی و از میان داوطلبین دورههای  ششم و هفتم DBA ماهان که تا کنون به شمار 140 نفر رسیده اند ،32 نفر جهت ثبت نام در دوره های DBAدعوت به عمل می اید و دیگر واجدین شرایط که حداقل امتیاز لازم را کسب کرده اند به عنوان رزرو دوره های آتی معرفی می گردند.همچنین آزمون نوبت دوم ؛چهارشنبه مورخ 13/6/1392 به منظور ارزیابی داوطلبین جدید که رزومه خود را تا پایان وقت اداری 11/6/1392 ارسال نمایند برگزار خواهد شد.

برچسب ها: dba ، ماهان
ارسال به دوستان
شایع‌ترین داروهای عامل مسمومیت‌ در ایران کدامند؟ زیگورات‌های باستانی ایران و عراق چرا و چگونه ساخته شدند؟(+عکس) بلوغ زودرس عامل افزایش این سرطان در زنان جوان مورخی که گورجای او نامشخص است! شغل دوم تیم کوک، مدیرعامل محبوب اپل: کمک به تحول نایکی تشویق رانندگان قانونمند در طرح‌های جدید پلیس راهور چرخه آب جهانی از تعادل خارج شد؛ زنگ خطر برای میلیاردها انسان پیام نخست وزیر هند پس از دیدار با پزشکیان، به زبان فارسی (+عکس) خبرنگار فاکس نیوز: ادعای دست داشتن آرین طباطبایی در افشای اسناد حمله اسرائیل به ایران صحت ندارد پنتاگون از اسرائیل حمایت قاطع کرد؛ تحقیقات درباره درز اطلاعات درباره حمله به ایران ادامه دارد بهبود کیفیت اینترنت و آنتن‌دهی در راه است؛ وعده وزیر ارتباطات به نمایندگان ادعای دوباره اسرائیل درباره ترور سیدهاشم صفی‌الدین ادعای واهی امارات بر جزایر سه گانه؛ دکتر ولایتی: این جزایر از دیرباز متعلق به ایران بوده است رفتارشناسی لمپن‌های سیاسی در ایرانِ امروز زورگیری از نونهالان پرسپولیس؛ پلیس در پی دستگیری سارقان