۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۲۹۴۰۲۲

بیرهوف درباره انتقال اوزیل چه گفت؟

سایت گل - اليور بيرهوف، مدير تيم هاي ملي آلمان، معتقد است که مسوت اوزيل در آرسنال و زير نظر آرسن ونگر، پيشرفت خواهد کرد.
   
اين ملي پوش آلماني که در سال 2010 از برمن به رئال رفته بود، در آخرين روز بازار نقل و انتقالات تابستاني با انتقالي 47 ميليون يورويي، راهي آرسنال شد.

 بيرهوف تاييد کرد که اوزيل به باشگاه کوچکتري رفته اما معتقد است که با توجه به در پيش بودن جام جهاني 2014، اين جابجايي مي تواند براي اين ستاره ترک تبار بسيار ارزشمند باشد.

او به خبرنگاران گفت:" من براي مسوت خشحالم که يک باشگاه بزرگ پيدا کرد؛ هرچند آرسنال ممکن است به اندازه رئال پر زرق و برق نباشد. او در اين باشگاه پيشرفت خواهد کرد و مسئوليت هاي بيشتري را برعهده مي گيرد.

اين گام مهمي براي اوست؛ به ويژه در سال جام جهاني. در دنياي امروز فوتبال، همه چيز خيلي سريع اتفاق مي افتد. وقتي سرمربي جديد از راه مي رسد، خيلي چيزها تغيير مي کند.

اين يک اتفاق ناراحت کننده نيست. اين يک موضوع معمولي است. اگر باشگاهي مانند آرسنال و مربي اي مانند ونگر شما را مي خواهند، مطمئنا اعتماد به نفس شما افزايش پيدا مي کند."

اوزيل در حال حاضر در اردوي تيم ملي آلمان براي دو ديدار مقابل اتريش و جزاير فارو در مقدماتي جام جهاني است و پس از آن مي تواند اولين بازي اش براي توپچي ها را مقابل ساندرلند انجام بدهد.


برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


برچسب ها: بیرهوف ، اوزیل
ارسال به دوستان