۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۴۴۷۱
انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۲

هوواوی شرکت اچ تی سی یا بلک‌بری را می‌خرد

چن لیفانگ ( Chen Lifang) یکی از اعضای هیئت مدیره هوواوی در این خصوص توضیح داد که شرکت وی تا کنون اقدامی برای خرید شرکت HTC انجام نداده است.
شرکت چینی هوواوی اعلام کرد که قصد خرید یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌های همراه در جهان را دارد که این اقدام می‌تواند منجر به خرید شرکت HTC یا BlackBerry شود.

به دنبال فروش نوکیا به مایکروسافت، شرکت چینی هوواوی اعلام کرد که قصد خرید یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌های همراه در جهان را دارد که این اقدام می‌تواند منجر به خرید شرکت HTC یا BlackBerry شود.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز ریچارد یو ( Richard Yu) مدیر مرکز تلفن‌های همراه هوواوی پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت به یک خرید بزرگ در حوزه تلفن همراه فکر می‌کند که البته مدتی بعد اعلام شد، از حرف وی برداشت اشتباه صورت گرفته است.

چن لیفانگ ( Chen Lifang) یکی از اعضای هیئت مدیره هوواوی در این خصوص توضیح داد که شرکت وی تا کنون اقدامی برای خرید شرکت HTC انجام نداده است.

او گفت: «نه؛ ما به خرید شرکت HTC فکر نکرده‌ایم. ما می‌خواهیم بر توانایی‌های خودمان تاکید کنیم. ما در حوزه تولید تلفن‌همراه اقدامات قابل ملاحظه‌ای را انجام داده‌ایم».

چن همچنین هرگونه اقدام شرکت هوواوی برای خرید شرکت BlackBerry را رد کرد.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر