۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۴۷۴۵
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۲

پرداخت قبوض بدون نیاز به اینترنت با نرم‌افزار موبایل بانک‌ پاسارگاد

رفیعی افزود: از دیگر امکانات قبض‏پاد فراخوانی قبوض همراه اول از پیامک‏های ذخیره شده در تلفن همراه کاربر و بارگذاری شناسه قبض و شناسه پرداخت به‌طور اتوماتیک است.

بانک پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان خود، نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض "قبض‏پاد" را ارایه کرد که توسط آن دیگر نیازی به اتصال به انیترنت برای پرداخت‌ قبض‌ها نیست.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی - مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد- با اعلام این خبر گفت: نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض "قبض‏پاد" محصولی جدید از بانک پاسارگاد است که امکان پرداخت آسان تمامی قبوض را ممکن می‏ سازد.

وی ادامه داد: برای بهره‌مندی از این نرم‌افزار و پرداخت قبوض، نیازی به اتصال به اینترنت نبوده و پرداخت از درگاه موبایلی بانک پاسارگاد و بر بستر کد دستوری انجام می‏‌شود. علاوه بر این در صورت داشتن قبض کاغذی دارای بارکد می‏‌توان با استفاده از بارکدخوان موجود در نرم‌افزار به سادگی اطلاعات شناسه‏ قبض و شناسه‏ پرداخت را دریافت کرد.

رفیعی افزود: از دیگر امکانات قبض‏پاد فراخوانی قبوض همراه اول از پیامک‏های ذخیره شده در تلفن همراه کاربر و بارگذاری شناسه قبض و شناسه پرداخت به‌طور اتوماتیک است.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بر روی تلفن‏های همراهی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‏‌کنند قابل نصب بوده و پرداخت از طریق تمامی کارت‏های عضو شتاب امکان‏پذیر است و مشتریان می‌توانند جهت نصب نرم‌افزار به لینک http://www.nopaad.ir/software/ghabzpaad.apk مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!