۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۵۳۰۴
انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۲

وزیر کشور: هفته آینده چهار استاندار را معرفی می‌کنیم

 وزیر کشور با بیان این‌که سایر استانداران شناسایی شده‌اند، گفت: طی هفته آتی چهار نفر از استانداران جدید را به دولت معرفی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران در جمع خبرنگاران با بیان این‌که سایر استانداران نیز با ارزیابی‌های انجام شده شناسایی شده‌اند و به مرور زمان اعلام می‌شوند، گفت: پیش‌بینی می‌کنم چهار نفر از استانداران جدید را نیز طی هفته‌های آتی به دولت معرفی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که استاندار، کدام استان‌ها تغییر خواهد کرد، گفت: من از مطرح کردن نام استان‌ها معذورم.

رحمانی‌فضلی در مورد شایعه انتخاب کواکبیان به عنوان استاندار استان سمنان نیز با بیان این‌که من تاکنون چنین خبری را نشنیده بودم، اظهار کرد: نام آقای کواکبیان در گزینه‌های استانداری وجود ندارد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی را در سفر به نیویورک همراهی می‌کنید، افزود: من در این سفر ایشان را همراهی نمی‌کنم.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود