۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۵۸۰۶
انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۲

میرتاج‌الدینی: معاون امور قانون اساسی دولت یازدهم هستم

محمدرضا میرتاج الدینی از حضور خود در دولت یازدهم در سمت معاون امور قانون اساسی و مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله سیدحسن طاهری‌خرم‌آبادی در مسجد امام جعفر صادق(ع) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که هم‌اینک در حال چه فعالیتی هستید، گفت: همچنان معاون امور قانون اساسی و مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت هستم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس، در مورد جلسات ساختمان لادن نیز، تصریح کرد: این سوال را باید از آنانی که مسئولش هستند بپرسید چرا که اگر قرار باشد خبری شود، رسانه‌ای می‌شود.

میرتاج‌‌الدینی در مورد شرکت یا عدم شرکت خود نیز در جلسات ساختمان لادن سکوت کرد.
ارسال به دوستان
آلودگی ناشی از دئودورانت می‌تواند در حد مه‌دود شهری باشد چرا صادرات یک میلیارددلاری خودرو ایرانی به روسیه شکست خورد؟ هورتون؛ داستانی حیرت انگیز از نبوغ، رقابت، و فساد(+فیلم و عکس) سفر به ایران قدیم؛ نیروهای مسلح در جزایر تنب و ابوموسی پیاده شدند؛ گزارش هویدا از یک جشن ملی! دانشمند ایرانی ناسا با هوش مصنوعی آدم فضایی پیدا می‌کند احتمال ابتلا به افسردگی و اضطراب در فرزندان اول بیشتر است روستایی که در بهشت کویری طبس جا خوش کرده است (+عکس) گرمایش زمستانی دوبلین با یک خلاقیت شهری (+عکس) حلقه‌های مرگبار زیبایی/ هپاتیت در کمین شماست (+عکس) ورزش در بارداری چقدر بر سلامت کودک اثر می‌گذارد پاییز و تشدید بیماری‌های تنفسی/ ورود گازهای خطرناک به ریه‌ها دانشگاه امیرکبیر در عمان پارک فناوری تاسیس می‌کند پوکی استخوان در نیمی از جمعیت کشور / وضعیت دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان تبدیل پارکینگ‌ به پارک یا افزایش شدید ترافیک؟! پوست‌تان خشک است؟ کمبود این ۳ ویتامین را جدی بگیرید