۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۶۳۲۵
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۲

کوچکترین اسب جهان مفقود شد!

رسانه‌های محلی ایتالیا نیز گزارش دادند: سارقان پنجشنبه شب گذشته با بریدن فنس‌های محل نگهداری این اسب در محوطه نمایشگاه، آن را ربوده و از مسیر مزرعه تنباکوی مجاور گریخته‌اند.
چارلی، «کوچکترین اسب جهان» که تنها 63 سانتیمتر قد دارد در حاشیه چهل و هفتمین دوره فستیوال نمایشی اسب‌ها در شهر «سیتا دی کاستلو» واقع در مرکز منطقه «اومبریا» در ایتالیا مفقود شد.

احتمال می‌رود این اسب در خلال این فستیوال ربوده شده باشد.

پلیس اعلام کرد: احتمال می‌رود که این اسب کوچک با هدف اخاذی ربوده شده باشد و سارقان از صاحب آن وجه سنگینی را در ازای عودت این اسب، مطالبه کنند.

رسانه‌های محلی ایتالیا نیز گزارش دادند: سارقان پنجشنبه شب گذشته با بریدن فنس‌های محل نگهداری این اسب در محوطه نمایشگاه، آن را ربوده و از مسیر مزرعه تنباکوی مجاور گریخته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری «نیوز»، سخنگوی این فستیوال گفت: مشکل اصلی در یافتن این اسب، کوچک بودن جثه آن است که به سارقان امکان جابه‌جایی آسان آن را می‌دهد. چرا که این اسب جثه‌ای به اندازه یک سگ دارد.

«بارتولو مسینا»، صاحب این اسب نمایشی، پس از اینکه با اصطبل خالی چارلی مواجه شد، مقامات پلیس را در جریان گذاشت.

وی ضمن انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت: هیچ وقت تصورش را نمی‌کردم که این مطلب را بنویسم اما اکنون احساس خلاء و نابودی می‌کنم. به من کمک کنید تا چارلی را پیدا کنم. از شما می‌خواهم اگر خبری از او بدست آوردید مرا نیز مطلع کنید.

«آنجلو کاپچی»،‌ مدیر فستیوال نمایش اسب‌ها نیز ضمن توصیف جزئیات این سرقت، آن را یک جنایت واقعی تلقی کرد.

برچسب ها: کوچکترین اسب ، چارلی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)