۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۹-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۸۱۳۲
انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۹-۰۷-۱۳۹۲

مقام سعودی: روحانی به دعوت ملك عبدالله به عربستان سفر می‌كند

این منبع عربستانی گفت كه روحانی در نیمه نخست ماه جاری میلادی به این كشور سفر كرده و فریضه حج را به جا خواهد آورد.

برخی منابع خبری به نقل از یك دیپلمات سعودی اعلام كردند كه «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران دعوت «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای سفر به این كشور را پذیرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، این منبع عربستانی كه خواست نامش فاش نشود، گفت كه روحانی در نیمه نخست ماه جاری میلادی به این كشور سفر كرده و فریضه حج را به جا خواهد آورد.

به گفته وی، روحانی در جریان این سفر با مقام‌های بلندپایه عربستان سعودی از جمله ملك عبدالله دیدار خواهد كرد.


ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!