۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۸۹۲۳
انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۲

انتصاب اعضای هیات امنای سازمان تامین‌اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکام جداگانه‌ای ابوالحسن فیروزآبادی ، محسن خلیلی عراقی، محمد فرهادی ، محمد نهاوندیان ، محمد باقر نوبخت ، مهدی کرباسیان ، اولیاءعلی بیگی و اکبر شوکت را به عنوان "اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های وابسته" منصوب کرد.

به گزارش مهر، در احکام اعضای جدید هیات امنای سازمان تامین اجتماعی آمده است: "نظر به تخصص ، شایستگی و تجربیات ارزنده و نیز بنا به مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی و تایید رییس جمهور جناب عالی را به عنوان عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های وابسته منصوب می‌نمایم.

اینک در دهه چهارم از حیات پربار جمهوری اسلامی ایران و در راستای رویکردهای دولت تدبیر و امید، لازم است هیئت امنای تامین اجتماعی نقش موثرتر و کارآمدتری را در جهت پیشرفت و ارتقای سطح عدالت اجتماعی و کیفیت زندگی ایفا نموده و از منافع ملی در بالاترین سطح ممکن صیانت کند.

بر این اساس انتظار می‌رود هیئت امنا با استفاده از همکاری نخبگان فکری و اجزاء موثر در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نخبگان علمی و فکری کشور، مساعی خود را در جهت ایجاد وحدت رویه در بین صندوق های بیمه ای، بازنشستگی و درمانی به کارگیرد تا آینده ای بهتر برای بهره مندان از صندوق های مزبور رقم خورد. در ضمن، با توجه به نقش عملکرد این صندوق ها در حیات اقتصادی و اجتماعی کشور، امید است نهایت جدیت، عقلانیت و صداقت، مصروف پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وابسته گردد.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر(ارواحناله الفدا) در مسیر خدمتگزاری به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و در جهت تحقق آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید