۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۹۰۳۴
انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۲

قیمت میوه و سبزیجات پاییزه اعلام شد

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان افزود: خیار درختی اصفهان و شهرضا 2هزار و300 تومان، سیب عروس نیز همین قیمت را دارد و نارنگی نیز با قیمت 3 هزار تومان عرضه می‌شود.
فارس: سید رضا حکیم فعال با بیان اینکه توزیع میوه و تره‌بار در استان به دو صورت انجام می‌پذیرد، اظهار کرد: توزیع میوه و تره‌بار در استان به دو صورت مغازه‌ها و فروشندگان سطح شهر هستند و مورد دیگر نیز عرضه در بازارهای روز کوثر است.

وی ادامه داد: بازارهای روز کوثر زیر نظر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی قرار دارد و کلیه اقلامی و مایحتاج مردم از جمله میوه و تره‌بار، خواروبار و مواد پروتئینی در آنها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان افزود: در بازارهای کوثر کلیه اقلام نسبت  به مغازه‌های سطح شهر 5 تا 30 قیمت پایین‌تر عرض می‌شود و کیفیت این اقلام نیز در حد مطلوب است.

وی تاکید کرد: در راستای ارتقا سطح کیفی بازارهای کوثر خط ارتباطی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است که شهروندان می‌توانند هرگونه مشکلی درخصوص عرضه محصولات و یا کیفیت آنها را بازگو کنند.

حکیم فعال با بیان اینکه کنترل قیمت اقلام عرضه شده در سطح شهر برعهده این سازمان نیز تاکید کرد: در حال حاضر قیمت‌های که در بازارهای شهری اعلام می‌شود به صورت روزانه از طریق پرتال شهرداری اصفهان، رادیو و روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی شده که در بازارها نیز براساس همین قیمت‌ها تنظیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میوه و سبزیجات پاییزه که در بازارهای زیر نظر شهرداری در سطح استان عرضه می‌شود سیب در انواع مختلف است که نوع درجه یک آن 2 هزار و 500 تومان است، لیمو شیرین با قیمت 2 هزار تومان، انگور با قیمت یک هزار و 500 تومان، سیب‌زمینی و پیاز سفید نیز با قیمت یک‌ هزار و 800 تومان در بازارهای کوثر عرضه می‌شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان افزود: خیار درختی اصفهان و شهرضا 2هزار و300 تومان، سیب عروس نیز همین قیمت را دارد و نارنگی نیز با قیمت 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی اذعان داشت: تضمینی در جهت کنترل قیمت این محصولات تا پایان فصل نیست به دلیل اینکه قیمت‌گذاری و کنترل آن از بحث‌های کلانی است که به عوامل زیادی از قبیل صادرات و واردات وابسته بوده وقابل پیش‌بینی نیست.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)