۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۹۳۰
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲

تشکیل بسیج رسانه در 28 استان

سردار نقدی گفت:ما معتقدیم هنر ما در رسانه این است که بتوانیم بیشترین مخاطب را با حفظ حریم و حدود و مرزهای ملی و مذهبی جذب کنیم .
ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یزد از تشکیل سازمان بسیج رسانه در 28 استان کشور خبر داد و گفت: هدف بسیج رسانه تعالی معنوی، تخصصی و آموزشی اهالی رسانه است.

سردار محمدرضا نقدی در خصوص اهداف تشکیل بسیج رسانه اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه با اصرار خود اهالی رسانه از سال گذشته تشکیل شد و تا به حال چهار همایش کشوری برگزار کرده است.

وی افزود: رسانه ها در کشور ما از خاستگاه ها و بسترهای دیگری در خارج از کشور متولد شده اند و لذا فرهنگ متفاوتی داشته که آن را به دیگران تحمیل می کند اما ما باید تلاش کنیم فرهنگ بومی و اسلامی و ایرانی خودمان را برایش تعریف کنیم همچون فقه رسانه و اخلاق رسانه ای .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: متأسفانه رسانه های بیگانه و غربی در اخلاق سیاسی خود حد و مرزی نداشته و رسالت جذب مخاطب را به هر قیمتی حتی با دروغ و تهمت و اشاعه فحشا آزاد می دانند در حالی که ما در جمهوری اسلامی در این زمینه ها برای خودمان حد و مرزی قائلیم .

سردار نقدی گفت:ما معتقدیم هنر ما در رسانه این است که بتوانیم بیشترین مخاطب را با حفظ حریم و حدود و مرزهای ملی و مذهبی جذب کنیم .

وی درباره اهداف تشکیل بسیج رسانه نیز اظهار کرد : تعالی معنوی، تخصصی و آموزشی اهالی رسانه از اهداف تشکیل بسیج رسانه است.

برچسب ها: بسیج رسانه ، استان
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان