۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۲۰۵۰
انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۲

احمدی مقدم: باید پلیس شایسته و متناسب با سیاست‌های نظام تربیت کنیم

وی با تاکید براینکه شرکت در دوره های بصیرت یکی از شروط کسب مدارج عالی و ارتقا در نیروی انتظامی است، تصریح کرد: می توان شایسته گزینی بهتری را از طریق شرکت در دوره های بصیرت ناجا داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید پلیس شایسته و بایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی را متناسب با سیاستهای نظام تربیت کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه بازدید از مرکز آموزش بصیرت ناجا در قم و در جمع خبرنگاران، افزود: در شایسته‌گزینی نیاز به تربیت‌های دیگری به جز آموزش‌های موجود برای پلیس های دنیا داریم.

وی با تاکید براینکه شرکت در دوره های بصیرت یکی از شروط کسب مدارج عالی و ارتقا در نیروی انتظامی است، تصریح کرد: می توان شایسته گزینی بهتری را از طریق شرکت در دوره های بصیرت ناجا داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی به فعالیت آموزشی پنج ساله مرکز آموزش بصیرت ناجا به مدیران عالی و مدیران ارشد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سالانه 3000 نفر از مدیران ناجا در دوره‌های متمرکز مرکز آموزش بصیرت در قم حضور می یابند.

به گفته سردار احمدی مقدم، همچنین تازه مستخدمینی که بخواهند به عنوان افسر در نیروی انتظامی شاغل شوند نیز باید در دوره یک ماهه بصیرت در قم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این مرکز آموزش مدیران اجرایی کلانتری ها را نیز برعهده دارند، ادامه داد: در نظام شایسته سالاری ،علاوه بر سنجش مدیریت، کار ما از شایسته گزینی آغاز می شود.

سردار احمدی‌مقدم صبح روز پنجشنبه با سفر به قم در نخستین برنامه کاری خود از مرکز بصیرت ناجا بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تا ساعتی دیگر در گردهمایی بزرگ مبلغان حضور یافته و در جمع مبلغان به ایران سخن خواهد پرداخت.

دیدار با آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سردار احمدی‌مقدم در سفر به قم است.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)