۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۲۳۳۸
انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۲
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

کاهش 30 درصدی تولید زباله

 
 معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: کارخانه کمپوست ارومیه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
 
مهرداد سلامتی با بیان اینکه فاز اول کارخانه خط پردازش تفکیک زباله با ظرفیت پذیرش 500 تن در روز طی چند روز گذشته به بهره برداری رسیده، اظهار داشت: فاز نخست این کارخانه با همکاری بخش خصوصی به اتمام رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت کارخانه کمپوست ارومیه از 3 سال گذشته آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی ساخت این کارخانه در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.
 
به گفته وی، کلیه تجهیزات این کارخانه مدرن با تکنولوژی بالا و روز ساخته می شود و تمامی ماشین آلات موجود در آن مکانیزه بوده که ضمن بهبود ایمنی کار، زیبایی منظر ایستگاه میانی و رعایت اصول بهداشتی را نیز افزایش می دهد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در ادامه با اعلام اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله ها، 30 درصد تولید روزانه زباله در شهر کاهش یافته است، گفت: هم اکنون این طرح در مناطق یک و 3 و 4 به طور کامل اجرا می شود و در منطقه 2 نیز به زودی اجرا خواهد شد.
 
وی یادآور شد: اجرای طرح تفکیک پسماندها با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست و لازم است شهروندان با تولید زباله کمتر، نریختن زباله در معابر و پارکها، نینداختن زباله به بیرون از خودرو و با عمل کردن به مبانی فرهنگ شهروندی، شهرداری را در خدمات رسانی بهینه یاری کنند.

برچسب ها: تفکیک زباله
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان