۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۲۳۳۸
انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۲
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

کاهش 30 درصدی تولید زباله

 
 معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: کارخانه کمپوست ارومیه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
 
مهرداد سلامتی با بیان اینکه فاز اول کارخانه خط پردازش تفکیک زباله با ظرفیت پذیرش 500 تن در روز طی چند روز گذشته به بهره برداری رسیده، اظهار داشت: فاز نخست این کارخانه با همکاری بخش خصوصی به اتمام رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت کارخانه کمپوست ارومیه از 3 سال گذشته آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی ساخت این کارخانه در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.
 
به گفته وی، کلیه تجهیزات این کارخانه مدرن با تکنولوژی بالا و روز ساخته می شود و تمامی ماشین آلات موجود در آن مکانیزه بوده که ضمن بهبود ایمنی کار، زیبایی منظر ایستگاه میانی و رعایت اصول بهداشتی را نیز افزایش می دهد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در ادامه با اعلام اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله ها، 30 درصد تولید روزانه زباله در شهر کاهش یافته است، گفت: هم اکنون این طرح در مناطق یک و 3 و 4 به طور کامل اجرا می شود و در منطقه 2 نیز به زودی اجرا خواهد شد.
 
وی یادآور شد: اجرای طرح تفکیک پسماندها با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست و لازم است شهروندان با تولید زباله کمتر، نریختن زباله در معابر و پارکها، نینداختن زباله به بیرون از خودرو و با عمل کردن به مبانی فرهنگ شهروندی، شهرداری را در خدمات رسانی بهینه یاری کنند.

برچسب ها: تفکیک زباله
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟