۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۴۵۷۸

دل‌بوسکه: به یوپ هاينکس راي مي‌دهم

وسنیته دل بوسکه در پاسخ به اين سوال که در راي‌گيري براي انتخاب برنده توپ طلاي سال 2013 به کدام بازيکن راي‌ مي‌دهد، گفت: من به دو بازيکن اسپانيايي (ژاوي و اينيستا) راي مي‌دهم. در مورد بازيکن سوم هم بگذاريد اسمش را نگويم و ناشناس بماند. در مورد بهترين مربي هم گزينه من يوپ هاينکس (سرمربي پيشين بايرن مونيخ) است.
 سرمربي تيم ملي اسپانيا با اعتراف به اينکه برزيل را به عنوان يکي از قوي‌ترين کانديداهاي قهرماني در جام جهاني مي‌داند، فاش کرد در مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال دنيا به چه کساني راي خواهد داد.
 
به گزارش تسنیم، ويسنته دل‌بوسکه در آستانه جدال دوستانه تيمش با آفريقاي جنوبي در ژوهانسبورگ گفت‌وگويي با شبکه راديويي اونداسرو اسپانيا انجام داد و در آن از وضعيت فعلي تيمش گفت.

دل‌بوسکه اظهار داشت: شرايط کلي تيم خوب است. هم ژابي آلونسو، هم خاوي مارتينس وضعيت خوبي دارند و به همراه ساير اعضاي تيم تمرين کردند. ما از آفريقاي جنوبي خاطرات شيرين فراواني داريم اما براي جام جهاني بعدي بايد همه آنها را به دست فراموشي بسپاريم، چون دفاع از عنوان قهرماني‌مان در برزيل مهم‌ترين دغدغه ما است.

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا با اعتراف به اينکه سال آينده در جام جهاني برزيل ماموريت سختي در انتظار او و شاگردانش است، افزود: من از مسئوليتي که در جام جهاني آينده بر عهده‌ام قرار گرفته است نمي‌ترسم اما مي‌دانم که در آنجا رقباي سرسختي خواهيم داشت. برزيل يکي از قوي‌ترين آنها است.

وي در پاسخ به اين سوال که در راي‌گيري براي انتخاب برنده توپ طلاي سال 2013 به کدام بازيکن راي‌ مي‌دهد، تصريح کرد: من به 2 بازيکن اسپانيايي (ژاوي و اينيستا) راي مي‌دهم. در مورد بازيکن سوم هم بگذاريد اسمش را نگويم و ناشناس بماند. در مورد بهترين مربي هم گزينه من يوپ هاينکس (سرمربي پيشين بايرن مونيخ) است و پس از او به رافائل بنيتس راي مي‌دهم، چون نه تنها اسپانيايي است بلکه همراه با چلسي ليگ اروپا را برد. پس از او نيز اسکولاري را انتخاب مي‌کنم، چون با برزيل قهرمان جام کنفدراسيون‌ها شد.


ارسال به دوستان