۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۴۷۰۴

بالاک: انگلس در حد آلمان و اسپانیا نیست

تسنیم - بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس عنوان کرد سه‌شیر با تیم‌هایی همچون آلمان و اسپانیا فاصله دارد.

تیم‌ ملی فوتبال انگلیس سه‌شنبه شب در حالی طی دیداریی دوستانه در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای آلمان است که هافبک پیشین ژرمن‌ها اعتقاد دارد شاگردان روی هاجسون هم‌رده تیم‌های طراز اول فوتبال جهان نیستند.

تیم ملی انگلیس جمعه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شیلی شد و هواداران انگلیسی هم به نشانه عدم رضایت از عملکرد تیم‌شان بازیکنان و اعضای آن را «هو» کردند.

میشائیل بالاک، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی بریتانیا گفت: انگلیس را در حد تیم‌هایی همچون آلمان و اسپانیا نمی‌بینم. سه‌شیر کمی از این تیم‌ها فاصله دارد ولی نباید آنها را دست‌کم گرفت، چون در این تیم نام‌های بزرگ و بازیکنان مستعد زیادی وجود دارد.

وی افزود: هر موقع که آلمان مقابل انگلیس بازی کرده، احترام خاصی برای آنها قائل بوده‌ایم. بازی دوستانه‌ای که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود در واقع یک بازی دوستانه نیست، چون بازی‌های این 2 تیم همیشه جدالی سنتی و فوق‌العاده حساس بوده است.
بالاک تصریح کرد: در جام جهانی 2014 برزیل باید انگلیس از بازیکنان نامدارش و کیفیت تیمی‌اش استفاده کند و روحیه لازم برای حضور در این تورنمنت معتبر را داشته باشند. اگر اینطور شود هر چیز ممکن است.

میشائیل بالاک 37 ساله بین سال‌های 1999 تا 2010 با پیراهن آلمان 98 بازی ملی از خود به ثبت رساند.
برچسب ها: بالاک ، انگلستان ، آلمان
ارسال به دوستان