۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۴۸۸۷
انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۲

پنجشنبه در لبنان عزای عمومی اعلام شد

به مناسبت شهادت حجت الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت و 25 تن از قربانیان این انفجار که در حمله تروریستی این شهر به شهادت رسیدند،روز پنج شنبه در سراسر کشور لبنان عزای عمومی اعلام شد.
به مناسبت شهادت رایزن فرهنگی ایران در بیروت و ۲۵ تن دیگر از قربانیان این انفجار ، روز پنج شنبه در سراسر لبنان عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری المنار، به مناسبت شهادت حجت الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت و 25 تن از قربانیان این انفجار که در حمله تروریستی این شهر به شهادت رسیدند،روز پنج شنبه در سراسر کشور لبنان عزای عمومی اعلام شد.

بر این اساس این گزارش، اداره‌های لبنان روز پنج شنبه از ساعت 11 تا 12 کار خود را تعطیل خواهند کرد.

بر اثر دو انفجار در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبی نزدیکی سفارت ایران در بیروت، 26نفر کشته شدند که هویت 20نفر از آنها شناسایی شده است. در این دو انفجار تا این لحظه بیش از 146 نفر زخمی شدند.

در حالی که از ائتلاف رژیم صهیونیستی و تکفیری‌های تحت حمایت عربستان به عنوان عاملان انفجارهای امروز لبنان یاد می شود، سازمان تروریستی القاعده لبنان مسئولیت انفجارهای امروز در بیروت و نزدیکی سفارت ایران را به عهده گرفت.
ارسال به دوستان
وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی