۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۱۶۱
انتشار: ۱۴:۴۲ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۲

پایان دور دوم مذاکرات ظریف و اشتون

 دور دوم مذاکرات محمدجواد ظریف و کاترین اشتون، بعد از سه ساعت گفت‌وگو پایان یافت.
 
به گزارش ایسنا، این دومین دور مذاکرات ظریف و اشتون در مذاکرات جاری ایران و 1+5 بود.
 
مجید روانچی، در جمع خبرنگاران گفت که مذاکرات خوب بود و ساعت 14:30 به وقت محلی در ژنو ادامه پیدا می‌کند.
 
وی افزود: بحث خوبی انجام شد و وارد محتوا و جزئیات شدیم. البته تفاوت دیدگاه بین طرفین وجود دارد.
 
این ملاقات در هتل محل اقامت وزیر خارجه کشورمان برگزار شد.
 
سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی کشورمان پیش از این دیدار به خبرنگاران گفته بود که "امروز در دیدار با خانم اشتون سعی داریم به این نتیجه برسیم که می‌توانیم وارد مذاکره برای تهیه متن شویم یا نه".
 
وی همچنین گفته بود: در مذاکرات خانم اشتون و آقای ظریف نمایندگان شش کشور حضور ندارند. اگر در جمع‌بندی دیدگاه‌ها به این نتیجه برسیم که مذاکرات می‌تواند به نتیجه برسد، وارد گفت‌وگو با 1+5 می‌شویم.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی