۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۵۳۲۵
انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۲

مراسم گرامیداشت توالت در هند! (+عکس)

العالم - یک جمعیت هندی به مناسبت روز جهانی سرویس بهداشتی در مراسمی خاص از تلاشها برای اطلاع رسانی درباره اهمیت وجود سرویس های بهداشتی در منازل و تاثیر آن بر بهداشت و سلامت انسان، حمایت کرد.


"بندشهوار باثاک" بینانگذار جمعیت هندی سولابهی گفت :هدف ازاین اقدام اطلاع رسانی و آگاهی دادن درباره ضرورت وجود سرویس های بهداشتی در منازل و تمیز نگاه داشتن آن است، زیرا این امر می تواند در کاهش نسبت مرگ و میر و مبتلا شدن به بیماریها تأثیر زیادی داشته و زندگی خوب و سالمی را برای مردم رقم بزند.

 

سازمان صندوق کودکان ملل متحد تأکید کرده است که 620 میلیون نفر در هند از داشتن سرویس بهداشتی در منازل خود بی بهره هستند و هند از این نظر رتبه اول را در دنیا دارد .

گفتنی است این تعداد در سال 2010 میلادی به بیش از نصف کاهش یافته است.

سازمان ملل نوزدهم نوامبر را روز جهانی سرویسهای بهداشتی اعلام کرد.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر