۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۵۹۱
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۲

توافقات در ژنو شاخص بورس را صعودی كرد

انتشار اخبار مثبت از نشست‌های مقامات ایرانی با نمایندگان عضو گروه 1+5 روند معاملاتی مثبتی را برای بورس رقم زد.
 شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز یكشنبه 3 آبان ماه 92 قله 79 هزار واحدی را فتح كرد.
 
به گزارش ایلنا، انتشار اخبار مثبت از نشست‌های مقامات ایرانی با نمایندگان عضو گروه 1+5 روند معاملاتی مثبتی را برای بورس رقم زد.
 
بر این اساس، شاخص بورس اوراق بهادار تهران که در معاملات روز شنبه قله 79 هزار واحد را فتح کرده اما کاهش یافته بود، در آغاز معاملات امروز با 733 واحد افزایش به 79 هزار و 607 واحد رسیده است.
 
حال و هوای مذاکرات ژنو در حالی این روزهای سرد آذر ماه گرم شد که بازار سهام نیز از انتظار برای حصول پیشرفت های مطلوب برای دستیابی به تفاهم نامه ای نهایی، امید تازه ای گرفت و برآیند بیم و امیدها به رشد قیمت ها و افزایش شاخص کل بورس انجامید.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان