۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۸۲۹
انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 29 آذر برگزار می شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در نوبت صبح روز جمعه، 29 آذرماه امسال در 87 شهرستان کشور خبر داد.
 
«حسین توکلی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 125 کدرشته امتحانی از روز یکشنبه، 14 مهرماه 92 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، در روز پنجشنبه 25 مهرماه پایان پذیرفت.
 
وی آمار ثبت نام داوطلبان این آزمون را 109 هزار و 884 نفر ذکر کرد و گفت که 51 هزار و دو نفر از این افراد را داوطلبان زن و 58 هزار و 882 نفر را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.
 
توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و نحوه رفع نقص و محل های آن از روز دوشنبه، 25 آذرماه 92 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار داده می شود و در نشریه پیک سنجش همان روز نیز منتشر خواهد شد.
 
سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه، 27 آذرماه بر روی سایت اینترنتی سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه، 28 آذرماه می توانند با مراجعه به این سایت و با وارد کردن اطلاعات درخواستی، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

ارسال به دوستان
شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد کشف بقایای کودکان «خون‌آشام» سربریده در لهستان / گورهایی با ویژگی‌ «دفن ضد خون‌آشام» هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود(+عکس) دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس)