۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۴۳۷
انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۲

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:کسی نمی تواند از نظر فنی ایرادی به پروژه صدر وارد کند

  فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه هرزمان پروژه ای ساخته می شود، ناامیدی بزرگی برای دشمنان ما به وجود می آید، گفت:  پروژه بزرگراه طبقاتی شهیدصدر پروژه ای بی نظیر است که کسی نمی تواند از نظر فنی ایرادی به آن وارد کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، عبادالله عبداللهی امروز در مراسم بهره برداری از پروژه بزرگراه طبقاتی شهیدصدر اظهارداشت: تشکر ویژه از کسانی دارم که در این پروژه تقبل زحمت کردند و پروژه عظیم صدر به دست توانای آنها ساخته شد.

وی با بیان اینکه پروژه شهیدصدر از پیچیده ترین پروژه های عمرانی کشور است، افزود: تجهیز، طراحی و ساخت این پروژه همه به دست عوامل داخلی انجام شد و باید خسته نباشید ویژه خدمت همه عزیزان و شهردار محترم تهران و معاونان ایشان که برنامه زمانبندی را کنترل و این پروژه عظیم را در کوتاه ترین زمان به ثمر رساندند، عرض کنم .

عبداللهی اضافه کرد: قرارگاه خاتم الانبیا با توجه به توان و ظرفیت خوبی که داشت امروز این افتخار را دارد که بزرگترین پروژه های کشور در آن انجام می شود .

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در گرایش های مختلف از جمله ساخت پالایشگاه ، سدسازی ، ریل سازی، راه سازی و ساخت کارخانه های معدنی فعالیت می کند، تصریح کرد: این افتخار را داریم که پیچیده ترین پروژه های ابنیه ساختمانی ، پالایشگاه ها، 30 کیلومتر ساخت پل در تهران و... از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است .

عبداللهی با اشاره به اینکه امروز در پروژه های بزرگ دستاوردهای بزرگی ایجاد شده است، گفت: امروز پروژه صدر یکی از بزرگترین پروژه هایی است که تفاوت ویژه ای با سایر پروژه ها دارد.

به گفته وی پروژه های برون شهری با معارضان کمتری روبرو هستند و در اجرا مشکل کمتری دارند اما به طور مثال در پروژه صدر 72 دکل با آن عظمت جابه جا شد که اگر مشکلی پیش می آمد خیابان بسته می شد .
 
گاهی بی انصافی هایی در خصوص پروژه ها صورت می گیرد که به نظرم گناه است
 
عبداللهی تصریح کرد: با وجود ترافیک و تراکم جمعیت و وضعیتی که در اینجا وجود داشت صدر موجود باز بود و دوستان به انجام کارهای لازم پرداختند.
عبداللهی با بیان اینکه دراین پروژه تقریبا 43 کیلومتر شمع زده شده است، گفت: این شمع ها با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان با وجود پیچیدگی های زیاد کار شد .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تصریح کرد: اگر توکل بر خدا و توان خود داشته باشیم خدا نیز پشتیبان ماست و با توان و همت جوانان خود همه چیز را می توانیم بسازیم .

وی در ادامه اظهارداشت: در طول دوران سازندگی پروژه های بسیاری ساخته شده که نشان می دهد که اگر از ظرفیت های جامعه استفاده کنیم به تمامی اهداف والای جامعه خواهیم رسید.

عبداللهی با بیان اینکه هر زمان پروژه ای ساخته می شود ناامیدی بزرگی برای دشمنان ما است، گفت: امروز در کار سازندگی هم همینطور است اگر توانستیم شغل را در مملکت ایجاد کنیم به طور قطع از فساد ، اعتیاد و بیکاری جلوگیری می شود و بی نیاز از دشمنان می شویم .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه اظهارکرد: جمعیت تهران به اندازه جمعیت یک کشور است و باید به طرق مختلف مشکل ترافیک را در آن حل کنیم.

وی با تشکر ویژه از شهردار تهران که تا جای ممکن توانسته است مشکلات را حل کند، بیان داشت: گاها یک بی انصافی هایی در خصوص پروژه ها صورت می گیرد که به نظر بنده گناه است . چرا که وقتی کوهی جابه جا می شود را نمی بینم ولی وقتی ریگی بر زمین می افتد آن را می بینیم .

عبداللهی با بیان اینکه زمانی دوستان می گفتند که در کشورهای اروپایی پیشرفته فلان پل ساخته شده است، گفت: هم اکنون 11 کیلومتر پل بر روی بزرگراه صدر ساخته شده که از نظر کیفیت کار بی نظیر است و کسی نمی تواند از نظرفنی ایرادی به آن وارد کند .

وی با تاکید بر اینکه در پروژه بزرگراه طبقاتی صدر ایمنی، کنترل آلودگی صوتی و... لحاظ شده است، گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به ما بدهد که هر روز بیشتر از گذشته مملکت خود را آباد کنیم .

برچسب ها: پروژه صدر
ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند