۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد ۳۰۶۷۸۰

صالح: قلعه‌نويي مرد عمل است

ایسنا - مربي استقلال با تاکيد بر اينکه تيمش مدعي قهرماني است مي‌گويد اين تنها يک سخن نيست بلکه چيزي است که آنها به آن عمل مي‌کنند.
  
مجيد صالح درباره شرايط تيمش پيش از ديدار با سپاهان گفت: ما هنوز راه داريم تا به هماهنگي لازم برسيم. ما تمرينات زيادي با همه بازيکنانمان نکرده‌ايم و در برخي پست‌ها دچار خلا هستيم و با اضافه شدن بيگ‌زاده، خسرو حيدري و غلام‌نژاد برخي از مشکلات ما حل مي‌شوند. ما درحال تلاش هستيم تا بهتر شويم و بايد خودمان را علاوه بر ليگ برتر براي رقابت‌هاي آسيايي هم آماده کنيم. مثل سال گذشته که بهترين بازي‌هايمان را در آن مسابقات انجام داديم و در اوج آمادگي قرار داشتيم.

 او درباره بازي با سپاهان هم صحبت کرد و افزود: اين ديدار بسيار سخت است. آنها چه در تهران و چه در اصفهان برابر استقلال يک تيم محکم و قوي هستند که نمايش خوبي را به معرض نمايش مي‌گذارند. ما فصل گذشته سنت شکني کرديم و بعد از مدتها اين تيم را در اصفهان شکست داديم و الان به دنبال تکرار آن موفقيت هستيم. خوشبختانه به لحاظ روحي وضعيت مناسبي داريم و تلاش داريم با کسب امتياز در اصفهان از کورس قهرماني عقب نمانيم.

مربي استقلال در پاسخ به اين سوال که دليل ناکامي تيمش برابر گسترش فولاد را چه مي‌داند، اظهار کرد: تعداد زياد مصدومان و تمرين نکردن همه بازيکنانمان از علل اصلي بازي نچندان دلچسب ما برابر گسترش فولاد بود. از طرفي ديگر جنس تيم ما در برخي نقاط يک جور است. مثلا اکثر هافبک‌هاي ما در ساختار دفاعي قدرت و تاثير بيشتري دارند و اگر دقت کنيد ما مدتي است که کمتر از گذشته گل مي‌خوريم. ما در نيم فصل اول در ساختار دفاعي دچار مشکلاتي بوديم اما با تلاش و تمرينات زياد اين مشکل تا حد زيادي بر طرف شده و حالا بايد در ساختار تهاجمي تيم را آماده‌تر کنيم.

او در ادامه با اشاره به مدعي بودن استقلال در اين فصل ادامه داد: ما مدعي قهرماني هستيم و هيچ بحثي در اين باره وجود ندارد. تنها مسئله اينجاست که مجموعه استقلال و آقاي قلعه‌نويي به دنبال بازي زيباتر هستند. خود ايشان بارها در نشست‌هاي خبري گفته‌اند که در اين بازي خوب نبوديم و با استقلال مد نظر فاصله زيادي داريم. مطمئنا اگر ما خوب بازي کنيم، در نتيجه گيري هم موفق خواهيم بود. آقاي قلعه‌نويي به بازي تهاجمي و زيبا علاقمندند و در تلاش هستند تا مشکل ساختار تهاجمي تيم را حل کنند.

صالح تصريح کرد: ما در فصل گذشته هم اين مشکل را داشتيم که ملي‌پوشان زيادي به تيم ملي بايد بدهيم و کمک ما به تيم ملي براي صعود به جام جهاني قابل کتمان نيست. ما شش بازيکن موثر در صعود به جام جهاني به تيم ملي داديم و از سويي بازيکنان ما آنقدر بزرگ هستند که بتوانند در دو جبهه کار کنند هرچند که در اين ميان استقلال کمي مظلوم واقع شده است. با همه اين‌ها مجموعه استقلال و آقاي قلعه‌نويي نگاه ملي دارند و اميدواريم سياستي اتخاذ شود که به مجموعه استقلال و فوتبال ايران کمک شود. ما بايد تلاش کنيم تا يک بالانس در تيم ايجاد کنيم، همان کاري که در سال گذشته انجام داديم و توانستيم به لحاظ انرژي در سه جام مختلف خوب کار کنيم. قلعه‌نويي در اين کار تبحر دارد و مي‌داند که چگونه تيم را آماده کند تا در بهترين شرايط به ميدان برود.

مربي استقلال در پايان عنوان کرد: مطمئن باشيد که استقلال مدعي قهرماني است و اين يک حرف نيست. اگر خاطرتان باشد فصل گذشته خيلي‌ها صحبت مي‌کردند که ما استقلال را مي‌گيريم يا قهرماني مال ماست اما در نهايت اين استقلال بود که قهرماني را جشن گرفت. مجموعه استقلال و قلعه‌نويي نشان داده‌اند تنها در عمل کارشان را نشان مي‌دهند و به بيان دقيق‌تر مرد عمل هستند.
ارسال به دوستان