۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۷۱۸۹
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۲

استاندار بوشهر انتخاب شد

با تصمیم هیئت دولت، مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد.
 
به گزارش مهر، در نشست روز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار شد،‌ مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد.
 
مصطفی سالاری از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده استان بوشهر است و از نخبگان دانشکده حقوق دانشگاه تهران بوده است که در سال 81 جذب وزارت نفت شده و مسئولیت‌های متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی داشته است.
 
سالاری در سال 88 بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه را اخذ کرده که به تازگی از رساله دکترایش در پاریس دفاع کرده است.
 
استاندار جدید بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی است که همه باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنیم.
 
مصطفی سالاری ادامه داد: همه تلاش خود را برای توسعه استان بوشهر انجام خواهیم داد و امیدواریم با همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم و رفع مشکلات استان باشیم.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد